KeyLock

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik zal er eens naar kijken. Let wel op dat een remote disabler ook in het nadeel van de veiligheid kan werken! En natuurlijk kunnen er altijd mensen zijn die hem gebruiken zonder internetverbinding, dus daar zal je ook rekening mee moeten houden.

Overigens is het stukje over de privace in je EULA een beetje tegenstrijdig: veel mensen zullen hun eigen naam/hun initialen in de naam van hun computer hebben staan, waardoor het ID wel aan een persoon gelinked kan worden...


Ik heb even snel naar de oplossing van het FN probleem gekeken: 6 is toch misschien te weinig, het scheelt wel al, maar de andere schermen zijn nog wel leesbaar. Wat ook vervelend kan zijn is dat van het programma wat toevallig onder de muis staat de titel groter weergegeven wordt. Maar als je veel zwarte schermen opent zal dat ook moeilijker leesbaar worden.
Misschien moet je er een optie voor maken zodat niet bij iedereen een hele boel zwarte schermen geopend hoeven te worden...

MartinJM
 
Laatst bewerkt:
Ben bezig met het herschrijven van KeyLock naar C# (om het te versnellen houd ik de moeilijkere VB6 functies in een ActiveX DLL, hoef ik die niet te herschrijven). Verwacht dit weekend wel klaar te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe beta online: v1.1.b28 In de nieuwe beta worden de taakbalk en de desktop icons onzichtbaar gemaakt. Ik ben benieuwd of dit jouw probleem heeft opgelost (dit is al de derde poging). Verder is er weer wat code optimalisatie doorgevoerd en is "KeyLock ID" veranderd naar "Brabonet ID" (er wordt nu ook wat andere informatie geüpload).

Edit: KeyLock is vertaald naar VB.NET (in plaats van C#, anders eeuwig bezig). Helaas is KeyLock Protection echt ontzettend onstabiel in .NET (soms crash bij starten, verkeerd wachtwoord invoeren crash, enz.), dus moet ik daar echt nog even aan gaan sleutelen.

Nog een edit: Meeste bugs zijn opgelost. Nu nog alles samenvoegen, extra controleren, optimaliseren en dan zo snel mogelijk online. Verwacht de eerste beta uiterlijk dit weekend.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Sorry voor de late reactie. Ik heb het nogal druk gehad..

Helaas is het FN probleem nog niet helemaal opgelost, ook al is het nu niet meer helemaal goed te zien wat de inhoud van de geopende programma's is. Ik zat te denken dat logitech software heeft waarmee je zelf FN knop combinaties aan kan passen. Misschien kan je kijken of er ook een library is die je kan gebruiken om hetzelfde te doen?
Dus waarmee je bijvoorbeeld FN+F5 kan veranderen van het switchen tussen programma's naar het openen van een browser ofzo...

Ik heb ook bedacht dat het niet zo handig is om de keys zo open op te slaan op zowel de USB stick als de computer. Nu hoeft een aanvaller alleen maar toegang te hebben tot een van de twee en hij kan de key zien, die hij later kan gebruiken om te unlocken (door de key in te tikken).

Bij het kijken of dat echt werkt ben ik er ook nog achter gekomen dat als je een code intikt, de taakbalk en de iconen van het bureaublad niet terug komen. Daarvoor moet je opnieuw op Start Protectie drukken en dan de USB stick erin steken, alleen is dat natuurlijk niet zo handig als je je USB stick kwijt bent....

En dan heb ik ook nog een vraag:
Waarom sla je zoveel gegevens op van personen? Waarvoor precies heb je het IP, de PC NAAM, de datum en tijd van installatie (denk ik), welke van jouw programma's er geïnstalleerd zijn en de datum en tijd van de laatste keer dat de gebruiker online was nodig?

Ik hoop dat ik nu alles gezegd/gevraagd heb wat ik wilde zeggen/vragen, aangezien er iets fout ging bij het posten van een eerder bericht, waarbij alle inhoud verloren ging...

Ik kijk uit naar de volgende versie! Als je hulp nodig hebt bij het oplossen van fouten kan je het altijd vragen!

MartinJM
 
Bedankt voor je reactie!
Fn probleem is echt een vervelende (vooral omdat ik hier zelf niet op kan testen). Ik zal verder zoeken naar een oplossing. Keys op USB was ik helemaal vergeten en ook dit zal ik gaan oplossen. Dat de desktop icons niet zichtbaar worden na wachtwoord intypen is een bug die al opgelost is (maar nog niet geüpload).

Over je laatste punt waarom ik zo veel informatie upload: dit is om een beeld te krijgen in welke landen KeyLock vooral gebruikt wordt (kan ik afleiden van IP, verder IP ook ter identificatie), of gebruikers van KeyLock ook vaak gebruikers zijn van Ultra Beeper, of mensen die KeyLock gedownload hebben dit ook blijven gebruiken en de computernaam is meer ter identificatie (vervangend voor IP, want IP functie werkt niet altijd). Als dit echt een groot probleem is (wat ik niet denk) kan ik dit wel iets aanpassen (hoop niet dat dit nodig is).

Zo snel mogelijk komt er een nieuwe beta met heel veel veranderingen (VB6 -> VB.NET). Deze was ongeveer klaar, maar ik verwerk eerst jou tips voordat ik hem upload. Nieuwe beta zal gaan werken met .NET 2.0 en nieuwer (client versie van .NET werkt helaas niet, full versie van .NET is een vereiste).

Update (30-10-2014): Helaas moet ik de beta weer iets uitstellen vanwege een bug die touchscreen tegengaat in Windows 8(.1).
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ging nu ook eens kijken of ik in de assembly iets kon vinden waarmee ik de beveiliging kon omzeilen (tot nu toe in ieder geval nog niet gelukt, maar ik ben er ook niet goed in). Daarbij kwam ik wel het volgende adres tegen:
Code:
http://brabonet.com/registration/Brabonet_BAN/
En ook nog andere dingen als "Your ID is banned by Brabonet.".
Ben je dus ook van plan om personen te kunnen bannen? En zo ja, waarom? En zo nee, waarom zit dit in het programma?
Ook viel me op dat je offline gebruik lijkt te gaan maken van een bestand "id_banned.ini". Ik snap dat je iets moet doen om te zorgen dat iemand die geband is de programma's niet offline gewoon nog kan gebruiken, maar een apart bestand is misschien wel heel erg makkelijk? (Ik weet niet precies wat je idee ervoor is, zo goed ben ik niet met assembly)

Ook viel me meteen op dat je op je website alles open opslaat. Als iemand het goede adres heeft, kan hij dus de gegevens zien die zijn geupload naar je server (over iemand anders). Nu misschien nog niet het grootste probleem gezien de beperkte gegevens, maar misschien is het toch netter om dat wel te beveiligen (en de verbinding eigenlijk ook).

Ik weet niet of het komt omdat ik kijk naar de assembly code, maar het lijkt alsof je geen aparte namen geeft aan controls, dus dat je de naam bijvoorbeeld gewoon op "Label5" laat staan. Zelf deed ik dat ook altijd, maar ben nu begonnen om alle controls andere namen te geven (die logischer zijn) en ik heb gemerkt dat het wel prettiger werkt. Dus als je dat nog niet doet: Ik raad het aan om wel te doen ;)

Ik zie er ook een URL in staan die je gebruikt om het IP adres te weten te komen: "http://showip.net/". Kan je daar niet beter je eigen server voor gebruiken? Dan ben je niet afhankelijk van anderen...

Verder heb je ook nog een bericht in je mailbox. Dat gaat over een onderwerp wat misschien prettiger is om niet meteen openbaar op internet te hebben staan...

MartinJM

[edit]
Ik kijk trouwens uit naar de volgende versie!
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Weer een zeer nuttige reactie. Laat ik heel eerlijk zijn, de beveiliging van beta 1.1.b26, b27 en b28 was niet bepaald sterk. Wachtwoorden in plain text, onbeveiligde verbindingen, onbeveiligde opslag en ga zo maar door. Alles is opgelost in versie 1.1.b29. Vanaf nu gaan de gegevens niet meer via een FTP verbinding maar via een php script die alles regelt zonder wachtwoorden, gebruikersnamen en andere gevoelige informatie. Vanaf 1.1.b29 is Brabonet_ID compleet veranderd en upload nog alleen maar je "key" (dit heeft geen enkele connectie met computernamen, ip adressen en andere persoonlijke informatie). Dit dient alleen om te tellen hoeveel keer KeyLock geïnstalleerd is. Mail connecties gaan ook via een php script en wachtwoorden zijn niet meer te vinden in plain text.

Wat er verder nieuw is in versie 1.1.b29:
- 64 bit: KeyLock wordt geïnstalleerd in Program Files (x86), maar zal uitgevoerd worden in 64 bit als een 64 bit systeem gevonden is. Als het systeem 32 bit is zal het uitgevoerd worden in 32 bit.
- KeyLock is nu gebaseerd op .NET Framework en niet langer op Visual Basic 6.
- GUI nu "Visual Windows XP style" en niet langer "Windows 9x style"
- Sneller
- PNG afbeeldingen werken nu ook
- Unlock key toegevoegd, hiermee kan je je computer ontgrendelen als je unlock device verloren is
- Beveiliging beter op orde

Het kan zeker zijn dat er nieuwe bugs aanwezig zijn die ik zelf niet gevonden heb. Als je KeyLock op Windows 8 draait met touch raad ik aan LPS aan te zetten!
 
Hoi,

Kleine opmerkingen: Bij mij worden notify ballons volgens mij zichtbaar zodra de status (van de balloon) verandert. Ook de Windows knop verschijnt dan (je kan er niet op klikken omdat er geen muis is). Het FN probleem is er ook nog steeds.

Nadat ik het FN probleem had geprobeerd deden twee knoppen van mijn toetsenbord het opeens niet meer. Starten en stoppen van keylock loste het probleem weer op. Is er misschien iemand anders die kan kijken of dat bij hem/haar ook gebeurt? Het zou namelijk ook aan mijn toetsenbord kunnen liggen. Ik heb er wel vaker last van helaas :(

Dan iets anders:
Het lijkt alsof je de unlock sleutel opslaat als 2*sleutel. Heb ik dat goed of niet?
Dat vermoeden heb ik door te kijken wat er precies opgeslagen wordt als ik bepaalde nummers invoer.
Als het zo is, levert het een veiligheidsprobleem op. Als iemand dan namelijk 14 nullen invoert, kan de computer daarna geunlockt worden door maar één nul in te voeren. Op deze manier is het eigenlijk een veiligheidsrisico op het moment dat een sleutel begint met een nul. Die versterkt de sleutel namelijk niet tegen brute-forcen.
Dan is er ook nog het punt dat het natuurlijk niet al te moeilijk is om te ontdekken. Op het moment dat iemand nu maar heel kort toegang heeft tot een computer, kan hij de sleutel*2 namelijk al bekijken en dus de sleutel(*1) berekenen.

Ik vind het trouwens goed wat je doet met de logfiles, maar bedenk je daarbij ook dat iemand wel eens een nummer verkeerd kan intikken. Dat kan een aanvaller wel een idee geven van wat de echte sleutel kan zijn. Dus misschien is het niet handig om de geprobeerde sleutels als plaintext in de logs te zetten. Eventueel kan je er ook voor kiezen om er een optie voor te maken. Het opslaan heeft immers zijn voor en nadelen.

Ook goed dat je beide programma's beveiligd hebt tegen het openen in een debugger (tenminste, ik neem aan dat dat de reden is dat de debugger die ik normaal gebruik hem niet wil openen...). :thumb: Dat doet me eraan denken dat ik een linkje heb wat je misschien wel kan helpen tegen reverse-engineering: http://www.codeproject.com/Articles/30815/An-Anti-Reverse-Engineering-Guide. Ik weet niet of je het nog nodig hebt, want bij mij ging het debuggen niet meer (geen garantie dat iemand anders het niet kan...)

Netjes dat je nu https gebruikt trouwens. Ook al zie ik volgens mij ook een link in het programma staan waarbij geen https gebruikt wordt: De link naar het bestand om te kijken of de laatste versie wel gebruikt wordt. Het maakt opzich niet zo heel veel uit, maar je zou het kunnen aanpassen voor de consistentie. Het extra encrypten kan aan de andere kant ook wel weer een negatief effect hebben op de snelheid van je server.

Al met al: Goeie update! Heel veel verbeterd (vooral op het gebied van beveiliging, maar ook de layout is mooier geworden) :thumb: Helaas nog niet helemaal klaar, maar ik denk zelf dat een beveiligingsprogramma dat nooit helemaal is ;)

MartinJM

[edit]
Even een opmerking over wat hierboven staat:
Eerst zeg ik dat ik hem niet meer kan openen in een debugger en daarna zeg ik dat ik een link zie die geen https gebruikt. Dat komt omdat tekst in programma's altijd makkelijk te lezen is. Dat kan zelfs al met bijvoorbeeld kladblok. Je zal een heleboel onzin zien staan, maar als je goed zoekt kan je wel tekst vinden. Kost wel vrij veel moeite in kladblok, dus ik zou een ander programma aanraden :p
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuwe versie van KeyLock online gezet (1.1.b30). In deze versie heb ik de GUI wat veranderd (minder lang, breder), werkend met .NET Framework client versies gemaakt, een optie toegevoegd waarmee je event logging kan uitschakelen, de beveiliging verbeterd (unlock key wordt encrypted opgeslagen en het touch beveiligingsprobleem is opgelost), de code geoptimaliseerd (sneller, stabieler), JPG style afbeeldingen veranderd naar PNG afbeeldingen (hogere kwaliteit) en wat bugs opgelost.

Fn probleem is nog niet opgelost, ga ik nog eens aan sleutelen deze week.
 
Hoi,

Persoonlijk vond ik de oude GUI juist wel mooi en slank. Deze is ook prima, maar bij deze zou ik toch liever een minimaliseer knop hebben (bij die andere ook, maar hier vind ik het storender).

Nog kleine andere opmerkingen:
  • De uninstaller verwijdert de bestanden in AppData niet. Zou eigenlijk wel netjes zijn.
  • Je zou misschien ook één log bestand per dag kunnen gebruiken ipv één per event.
  • De knop om de sleutels te veranderen staat op zich niet echt heel logisch, ook al snap ik waarom die daar staat.
  • Je kan het misschien ook een optie maken om te laten loggen wanneer er is geunlockt is met de USB stick/de sleutel.
  • Het Windows knop 'probleem' van de vorige post is er ook nog steeds.

Dan ietwat grotere dingen:
1.
Als je een verkeerde sleutel intikt en daarna unlockt met de USB stick, krijg je een melding dat er iets vreemds heeft plaatsgevonden. Drie opmerkingen daarover: 1. Ik vind zelf dat die melding eigenlijk een andere tekst zou moeten hebben en 2. als je eerst een verkeerde sleutel intikt en dan de goede, krijg je die melding niet. 3. Ik vind ook dat de bestanden/het bestand waarin het vreemde gedrag is opgeslagen geopend moet worden ipv alleen de map waarin het bestand van de melding staat. Eventueel zelfs een viewer in het programma die overzichtelijk weergeeft wat er dan precies gebeurd is. Als je dat wil gaan doen is het misschien handig om meteen het hele log bestand systeem aan te passen (een ander format binnen de bestanden is dan namelijk misschien ook handiger).

2.
Opnieuw is de beveiliging van je sleutel gebroken. Vermenigvuldigen is nooit helemaal veilig. Niet met 2 en ook niet met 33280. Vooral niet als het mogelijk is om de unlock sleutel 1 te maken. Dat kan je doen door eerst 13 nullen in te tikken en dan een 1 neer te zetten. Dan neemt hij daarna als sleutel 1. In het opslagbestand kan je dan meteen zien met welk getal vermenigvuldigd wordt. Dan kan je het nog even snel checken, en blijkt het te kloppen, dan ben je klaar.
Ik raad je aan om eens goed op te zoeken wat nou echt een handige en goede manier is om die sleutel te encrypten. Eventueel zou je ook kunnen kiezen om geen encyptie, maar hashing te gaan gebruiken. Het nadeel is dat je vanuit de hash (theoretisch), nooit terug zou moeten kunnen komen op de sleutel. Dat is ook meteen het grootste voordeel. Encryptie heeft als nadeel dat het of een wachtwoord nodig heeft, of dat het (vooral met kortere getallen) makkelijker terugrekenen is.

Ik hoop je hiermee weer verder te helpen!

MartinJM

[edit]
Het valt me nu net ook nog op dat als je unlock sleutel 1 is en je start KeyLock protection door op de link "Start KeyLock Protection" te drukken (in Win Startmenu), dat dan de unlock sleutel niet werkt. Als je hem daarna weer start via het programma, dan werkt hij wel.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuwe beta online gezet (v1.1.b31). Hierin heb ik geprobeerd om al je verbeteringen te verwerken plus een paar van mijn eigen verbeteringen.

De dingen die ik niet aangepast heb:
- %appdata%\KeyLock zal niet verwijderd worden -> Dit vind ik zelf niet erg handig. De bestanden nemen heel weinig ruimte in beslag en zo kan je ook na het verwijderen van je installatie nog je instellingen behouden (voor de volgende keer dat je KeyLock installeert).
- Knop "Change Keys" is niet verplaatst -> Te weinig ruimte op andere plekken, dit is eigenlijk de enige plek waar ik hem kwijt kan en toch nog een beetje logisch staat.
- Windows knop 'probleem' niet opgelost -> Ik zou echt niet weten hoe dit veroorzaakt wordt en hoe ik dit moet oplossen. Edit: Opgelost in volgende beta.
- Fn probleem niet opgelost -> Ook dit is echt een moeilijk probleem waar ik op het moment nog geen oplossing voor heb.

Andere dingen zijn wel aangepast. Unlock key is beveiligd met een code die afhankelijk is van de hardware. Ik heb ook een event viewer toegevoegd die informatie bevat over wanneer de computer ontgrendeld is, hoe dit gebeurd is (key/device), of er een verkeerde code ingevoerd is en of er een toets heel vaak ingedrukt is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een release candidate (v1.1.b32) online gezet. Als deze geen bugs bevat zal dit de volgende stabiele versie worden.
 
Hoi,

Helaas is mijn desktop (en daarmee ook mijn test-computer) al een tijd bezig met berekeningen in linux die ik niet kan onderbreken. Als die klaar zijn zal ik kijken of ik nog bugs kan vinden. Ik heb helaas geen idee wanneer de berekeningen precies klaar zijn, maar het kan nog even duren.

Ik heb wel nog even online gekeken wat andere software tooltjes hebben wat jouw tooltje niet heeft en wat misschien wel handig zou kunnen zijn. Daarbij kwam ik eigenlijk op de volgende dingetjes:
  • CD autorun uit zodat er ook geen malware geïnstalleerd kan worden met een autorun CD (ik heb dit niet gecheckt, dus het zou kunnen dat je het al hebt/dat het sowieso niet verkeerd gaat)
  • Alleen laten werken tussen bepaalde tijden
  • (een optie voor) een luid alarm voor in openbare ruimtes bij het intikken van een verkeerd wachtwoord (of drie of meer)
  • en dat alarm dan eventueel ook koppelen met beweging (denk dan misschien aan het verliezen van verbinding met sterke wifi netwerken, alles op de webcam beweegt) voor anti-diefstal

Wat ik gelezen heb van die andere tooltjes wijzen er wel op dat ze minder beveiliging hebben dan jij. Vooral omdat het tegengaan van USB kopiëren vaak werkt met vernieuwende sleutels ipv dat het gewoon goed beveiligd is. Eventueel zou je ook de op de USB stick opgeslagen sleutels om de zoveel tijd kunnen vervangen zodat als de beveiliging gebroken is, dat om de zoveel tijd opnieuw moet gebeuren.

MartinJM
 
Daar is de grote update dan eindelijk (na bijna 2 maanden). Ik hoop dat er geen bugs gevonden worden, maar je weet het nooit...
Over de functies die je aangaf (wat waarschijnlijk van dat programma "Predator" komt (wat bij mij echt helemaal niet werkt, usb werd niet herkend)) heb ik er al eentje inzitten sinds de eerste versie (CD autorun uitzetten). De andere functies ga ik misschien gebruiken voor een volgende versie.

Jammer dat je KeyLock niet kan testen, maar misschien zijn er nog andere leden op het forum die willen testen?

Edit: Hele snelle update naar 1.1.1 vanwege een bug die KeyLock liet crashen als hij gestart werd met Windows.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

De berekeningen zijn klaar, dus ik heb al even kunnen kijken naar keylock. Ik heb tot nu toe nog bijna geen (beveiligings) problemen kunnen vinden :thumb:

Eigenlijk het enige wat ik kon vinden is dat de sleutel nog steeds niet heel erg moeilijk te achterhalen is. Daarvoor is echter wel toegang nodig tot de computer. Dan kan de sleutel namelijk op "10000000000001" gezet worden. Daarna kan in het "KeyLock.ini" bestand makkelijk afgelezen worden wat de sleutel is.

Ik ga ervan uit dat de sleutel echt verschilt per computer. Ik heb het zelf niet gecontroleerd. Ik heb ook (nog) niet geprobeerd te achterhalen op welke manier deze sleutel berekend wordt.

De event viewer is een mooie toevoeging! Mooi gemaakt en ook handig dat je de logs als tekst op kan slaan :thumb:

MartinJM
 
Er is een update naar 1.1.2 online. Hierin heb ik veel gewerkt aan de beveiliging van de sleutels en de instellingen. Verder zijn er ook nog wat bugs opgelost.
 
hallo,

ik heb het gebruikt en verwijderd. het was gewoon meer intressen wat het nou eigenlijk was...

maar nu kan ik bepaalde dingen niet meer gebruiken.

zoals [windows][L], is dit door dit programma?
en zo ja hoe fix ik dit?

martiii
 
hallo,

ik heb het gebruikt en verwijderd. het was gewoon meer intressen wat het nou eigenlijk was...

maar nu kan ik bepaalde dingen niet meer gebruiken.

zoals [windows][L], is dit door dit programma?
en zo ja hoe fix ik dit?

martiii

Komt inderdaad door KeyLock en gebeurt alleen als iemand (die bijvoorbeeld het unlock device niet heeft om de computer te ontgrendelen) de computer afsluit met de knop of afmeld/afsluit via CTRL-ALT-DEL. KeyLock zal hierna de blokkerende instellingen niet meer terugdraaien en hierdoor zijn er inderdaad wat dingen geblokkeerd gebleven. Je kan dit oplossen door de volgende register waardes te verwijderen:
Code:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explore, NoDriveTypeAutoRun
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableLockWorkstation
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, HideFastUserSwitching
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, NoLogoff
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableChangePassword
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System, DisableTaskMgr

Hoe deze register waardes verwijderen?
1. Druk [WINDOWS]+[R] tegelijk in
2. Typ: "Regedit"
3. Druk op [ENTER]
4. Navigeer naar HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Policies
5. In "System" verwijder je de waardes
* DisableLockWorkstation
* HideFastUserSwitching
* NoLogoff
* DisableChangePassword
* DisableTaskMgr
6. In "Explorer" verwijder je de waardes
* NoDriveTypeAutoRun
7. Je computer zal (indien goed gedaan) weer correct werken
 
Op het moment bezig met een grote update naar 1.2. Eerst ontwikkel ik verschillende beta's voordat de stabiele release online komt. Hieronder alvast een "preview" op de eerst volgende beta (foto is van dev build 1.2.b39, komt niet online). Te zien is het vernieuwde personalisatie scherm (later zal ik alle details hierover vrijgeven met bijvoorbeeld een lijst waarin alle nieuwe features op een rij staan).
img1.2.b39dev1.png

De datum dat de nieuwe beta versie online komt is nog onbekend. Ik doe er alles aan om dit zo snel mogelijk te laten plaatsvinden.


Update: Er is een update naar 1.1.5 online. Hierin vooral kleine verbeteringen die bijdragen aan de stabiliteit van KeyLock en een paar bug fixes.
 
Laatst bewerkt:
Een nieuwe beta versie is online (v1.2.b42). Er zijn zeer grote verandering te vinden, zoals een nieuwe gebruikersinterface en veel nieuwe personalisatie mogelijkheden. Ik hoop dat er nog personen zijn die KeyLock willen testen! Voor wie automatisch de laatste beta versie wil krijgen als deze online is moet even opletten en de volgende stappen volgen:
1. Klik op "Automatic Updates"
AutoBeta.1.png
2. Selecteer "Install beta versions" en klik op "OK"
AutoBeta.2.png

Blijf er wel van bewust dat het een beta versie is en dat je dus moet uitkijken voor bugs!

Download (1.2.b43): Beta niet langer beschikbaar
Informatie (1.2.b43): Beta niet langer beschikbaar
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan