Contactpersonen Windows live Mail kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Plotseling krijg ik in mijn Windows Live Mail al de contactpersonen van mijn echtgenote te zien die ook op mijn PC werkt maar dan met programma Outlook.com ??? Ik kan op geen enkele manier meer mijn contactpersonen vinden .
 
- Ben je (is je vrouw) ingelogd met het account waar de contacts aan gekoppeld zijn
- Zijn de contacts beschikbaar via http://people.live.com
- Controleer even of je de contactpersonen kunt terugvinden via:
C:\Users\*Username\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts

En die link die hier boven staat is voor outlook.com in te loggen, je kunt daar ook inloggen met een oude hotmail account. Hotmail is Outlook geworden

Is er soms een update geweest. Je zou nog kunnen proberen om terug te gaan met systeemherstel. Je kunt dat doen. Die update moet je dan later wel weer opnieuw doen.

Als je terug kunt, maak dan eerst een backup van je contacten.
 
Laatst bewerkt:
Bij people.live.com staan de contactpersonen van mijn echtgenote die ik dus nu in mijn Windows Live Mail te zien krijg .
I.v.m. het terug vinden van mijn contact personen in C:\Users\*Username\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts kom ik niet verder dan C:\Users\*Username

AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts vind ik niet !!!
 
Ik ben er ondertussen wel gekomen maar als ik op "default" klik verschijnen er 3 mappen . 15.4 en 15.5 en W4CR1 en alle 3 die mappen zijn leeg !!!
 
Maar de andere antwoorden heb ik nog niet van je. Update heb je die gedaan en systeemherstel overwegen.

Maar ik zocht nog even verder voor je. Laatste hoop denk ik. Klikje Anders is het denk ik :rolleyes:
 
Daar is een update geweest en daarna heb ik een herstelpunt aangemaakt van een week terug zonder resultaat .
 
Manamana ,
Ik heb dat klikje willen volgen maar op een gegeven moment wordt er mij gevraagd om de beveiligde besturingssysteembestanden uit te schakelen waarna ik de waarschuwing krijg dat indien ik dat doe dat mijn computer heel waarschijnlijk niet meer zal werken . Besluit , daar waag ik mij niet aan .
Ik wil deze hele discussie nu afsluiten en morgen met mijn PC naar de PC dokter gaan .
In ieder geval iedereen bedankt voor jullie hulp .
 
Ja ik hoop voor je dat hij dan die contacten terug kan halen.

Maar ik blijf toch meedenken met je. Dus nog even nog dit. Heb je nog andere mail accounts

Heb je nog een iphone of Ipad of zo iets, of heb je nog contact personen op je mobiele staan. Is daar iets mee te doen ik noem maar wat via Facebook terug halen of Yahoo

Ik heb bijvoorbeeld Gmail, en de oude hotmail (nu Outlook) En heb alle contacten die ik in mijn Windows live mail heb ook daar in staan. Maar ja dat terzijde. Tip voor later om dit te doen.

Kunt nog proberen om windows live essentials geheel te installeren. Wellicht ontbreekt er wat bij jou is je hele windows live weg.

In ieder geval succes ermee en laat eens weten wat het werd. Groeten Manamana.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana ,

ik ben aangesloten bij een computerclub die zulke problemen voor mij hopelijk kunnen oplossen .

Met vriendelijke groeten ,

Theo
 
Het probleem is opgelost dank zij een vriend van mij .
In mijn Windows Live Mail ben ik naar Opties gegaan , daar op Mail geklikt , vervolgens op Verbinding waar dat er een button staat "Stoppen met aanmelden ". Daar heb ik op geklikt . Er opende zich een venster met de boodschap : Contactpersonen en afspraken niet meer synchroniseren . Ik heb daar op OK geklikt waarna ik Windows Live Mail terug heb opgestart en daar stonden mijn contactpersonen terug .
 
He leuk dat je het even vermeld zeg. Daar hebben anderen ook wat aan met eventueel hetzelfde probleem. Dank je. :thumb:

Zet je de vraag a.u.b. als opgelost. Dat kun je doen in je eerste bericht ergens bovenin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan