AVG algemene fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

regenboogje

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Berichten
43
Hallo softwarecracks, als ik AVG update krijg ik de melding update mislukt: algemene fout. Malwarebytes kan ik ook niet updaten.
Hoe los ik deze problemen op?
Bij voorbaat hartelijk dank!
 
Hoi regenboogje

Bedoel je gecrakte AVG ?? :( tis n.v.t. hier zoiets op helpmij.nl :( en bovendien GE-hackte AVG kan je niet updaten dit blijft zo !
 
Laatst bewerkt:
:confused: Och ? sorry dan mijn fout ik heb je verkeerd begrepen .....:eek:

Kijk even dan of je hier van deze paar tips wat aan hebt ?

Klik -->> http://www.avg.com/nl-nl/faq.num-4480

etbqzs.gif
<<-- MBAM handmatig kan je ook niet updaten ??
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat iets fout is met de Windows Installer.
Bij Malwarebytes krijg ik de melding: Niet in staat om de updateserver te bereiken.
Windows updates (beveiligingsupdates voor NET Framework 4.5 en 4.5.1 (KB2894854 en KB2972216) mislukken ook.
Omdat ik dacht dat er een fout in Windows zat heb ik MicrosoftFixit50123 gedownload, als ik deze run krijg ik de foutmelding (van Windows Installer): “De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.” Hierdoor dacht ik aan een virus en heb toen HitmanPro gekocht en gerund, nu kan het mijn inzien geen virus zijn, maar toch krijg ik weer de melding “De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.” als ik MicrosoftFixit50123 uitvoer.
Ik denk dat ik dat ik helemaal niets kan updaten!
Met vriendelijke groet,
 
Och ?? :( maar kijk maar dan in systeem hoe die dan in windows service's ingesteld is ( plaatje onder ! )

Je weet hoe die moet toch ? klik op start en bij uitvoeren typ in services.msc scroll maar naar beneden tot Windows Services en controleer maar hoe daar staat misschien is uitgeschakeld ??

ScreenShot003.jpg <<--- mocht niet zo staan stel maar zo en op toepassen klik maar en her-start maar PC dan .. ( let op ! stel maar op automatisch vertraagd ! ) ..
 
kijk ook is even of je datum en tijd juist zijn ingesteld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan