Filezilla - 2000 bestanden in één keer verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

perryL

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
109
Hallo Allemaal,

Is er een mogelijkheid om 2000 bestanden (.jpg) in één keer te verwijderen uit een FTP map?

Op onze website hebben we een +/- 10.000 producten in onze shop staan. Op onze FTP server heb ik een mapje genaamd "productafbeeldingen". In dit mapje staan dus +/- 9000 afbeeldingen geüpload. Alle geüploade foto's zijn gelinkt aan een bepaald product d.m.v. artikelnummer. Nu staan er nog een +/- 2000 oude productafbeeldingen in het mapje productafbeeldingen die dus nergens aan gekoppeld zijn.

Inmiddels heb ik een lijstje met al deze artikelnummers welke eruit kunnen. Is er ene mogelijkheid dat ik deze kan filteren in Filezilla of via normale FTP zodat ik deze in één keer kan weggooien uit me ftp map?

Gr,
Perry
 
Als je SSH toegang hebt kan dat een stuk makkelijker.

Er zijn FTP clients met scripting en file manager, maar ik durf er zelf geen enkele aan te raden omdat ik geen idee heb hoe veilig ze zijn. Misschien dat winscp een uitkomst kan zijn.
 
Bedankt voor je reactie wampier.

Ik heb je opties even meegenomen en ik denk dat ik er zo uit moet komen. Een FTP client met scripting manager.. vervolgens een script erop loslaten.
Ik moet dus even iemand vinden die voor mij een (vergelijking)script kan maken.. [Als dit artikelnummer voorkomt in bestand producten.txt... dan verwijderen uit de FTP]

Dan zou ik er moeten zijn denk ik!
Bedankt voor de aangedragen opties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan