vervanging desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Ik wil eerlang mijn HP desktop (XP) vervangen door een nieuw exemplaar (Windows 8). Ik moet dus programma's en data overbrengen, waaronder Outlook mét alle mails, Word en een hoop apps. Weet iemand waar ik de nodige info vind om dat allemaal te doen? Ik maak wel geregeld back ups en beschik over externe schijven. Ik ben dus op zoek naar een site waar ik duidelijke richtlijnen vind om alles probleemloos te laten verlopen.
 
Ik ben bang dat je dat allemaal zelf moet doen, voor elk programma de bestanden op zoeken en overzetten
 
Wat ik zou doen is iemand inhuren die hier ervaring mee heeft.
Via een winkel via Marktplaats (zoeken onder diensten).
 
Met outlook kan je je contacten importeren. Dan krijg je een bestandje, die kan je overzetten ;). Word kan je niet overzetten dit moet je opnieuw installeren. Dit geldt voor alle programma's! De meeste kan je op internet terug vinden, word is niet gratis daar heb je ene licentie voor nodig. Je hebt het office pakket nodig waar o.a. word, office, exell etc inzitten. Zit er meestal wel standaard op hoor, dus hoef je je volgens mij niet druk om te maken.
Je bestanden kan je zelf allemaal gemakkelijk terug vinden, net waar je ze hebt opgeslagen.
 
Je hebt het office pakket nodig waar o.a. word, office, exell etc inzitten. Zit er meestal wel standaard op hoor, dus hoef je je volgens mij niet druk om te maken.

Word, Excel etc zijn onderdelen van Office en Office zit nooit standaard op een PC. Een uitgeklede en tijdbeperkte proefversie misschien, maar dat schiet niet op natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Word, Excel etc zijn onderdelen van Office en Office zit nooit standaard op een PC. Een uitgeklede en tijdbeperkte proefversie misschien, maar dat schiet niet op natuurlijk.

Jaa, heb een beetje slordig getyped zie ik.
Klopt, het office pakket beschikt daarover.
Een merk als Dell of HP leveren er toch wel office bij? :eek: Dit dacht ik altans altijd, wel vreemd dat dat er niet bij zit dan. Ik bouw mijn PC's altijd zelf, en heb de software ook zelf, dus ik kan het niet 100% zeggen.
Dan zou de TS office moeten aanschaffen of zijn oude code gebruiken, als die er al is.
 
Zoals ik al zei, als je een nieuwe PC koopt zit daar geen Office bij, tenzij je het erbij besteld hebt en de PC geïnstalleerd wordt geleverd. Bij de meeste laptops wordt wel meer software geleverd die je moet kopen na een bepaalde periode en dat doet Microsoft ook met Office. Maar een volledige versie zit er dus nooit standaard bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan