Kan htm-pagina niet meer uploaden naar (Frontpage)server

Status
Niet open voor verdere reacties.

leifoet

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
326
Bewerk en verwerk 3 websites met FrontPage sinds jaar en dag .
Gezien de leeftijd van deze techniek komen (server)problemen steeds veelvuldiger voor.

Bij het opslaan (op mijn computer) van een gewijzigde index.htm pagina (van mijn belangrijkste site) krijg nu volgende foutmelding

Serverfout : The server extensions were unable to access the file ".... index.htm.temp" Please check the permissions Neem contact op met de internetprovider of webserverbeheerder voor meer informatie

Opslaan op de gewone plaats is niet meer mogelijk - wel op een andere plaats (schijf) op mijn computer.
Uploaden van de gegevens kan ook niet meer - ook niet van nieuwe plaats. Krijg de melding dat een bepaalde map niet bestaat op de server. Serverbeheerder kent niet onmiddellijk een oplossing - sites lopen nog steeds op een (oude) FP-extensie-server.

Weet iemand raad ?
Dank - Leifoet
 
Beste leifoet,

Bij jou is het waarschijnlijk zo dat je PC niet de volledige bestandsextensies weergeeft. Hierdoor probeer je geen .htm file te uploaden maar een .temp . Zoals je ook al
zegt in je vraag. Kijk even op deze pagina om te zorgen dat je de volledige extensie kan zien. Daarna moet je het .temp weghalen en ervoor zorgen dat je bestand ipv 'index.htm.temp' 'index.htm' heet.

Ik hoop dat dit je heeft geholpen

mvg thomasb
 
Beste leifoet,

Bij jou is het waarschijnlijk zo dat je PC niet de volledige bestandsextensies weergeeft. Hierdoor probeer je geen .htm file te uploaden maar een .temp . Zoals je ook al
zegt in je vraag. Kijk even op deze pagina om te zorgen dat je de volledige extensie kan zien. Daarna moet je het .temp weghalen en ervoor zorgen dat je bestand ipv 'index.htm.temp' 'index.htm' heet.

Ik hoop dat dit je heeft geholpen

mvg thomasb

Had dit reeds aangepast - probleem nu m.i. bij de server.
Ik krijg een foutbericht dat een bepaalde map niet gevonden wordt - niettegenstaande ze wel op de server staat - ik wacht nu op antwoord.
Dank voor assistentie - Leifoet
 
Had dit reeds aangepast - probleem nu m.i. bij de server.
Ik krijg een foutbericht dat een bepaalde map niet gevonden wordt - niettegenstaande ze wel op de server staat - ik wacht nu op antwoord.
Dank voor assistentie - Leifoet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan