Kan VGA driver niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Salkue

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Berichten
7
Beste leden,

Ik zit met een probleem. Mijn computer deed het laatst niet meer, Windows opnieuw geïnstalleerd, maar nu wilde ik het tweede beeldscherm weer aansluiten (dat altijd heeft gewerkt), maar lukt het niet. Het beeldscherm dat op de videokaart is aangesloten, werkt gewoon, maar degene op het moederbord (via HDMI-kabel) niet.

Nu vermoed ik dat het probleem ligt bij de drivers, want ik kon de drivers van het moederbord wel installeren, maar de VGA-driver niet. Op internet opgezocht (via MSI-site), daar de driver dan gedownload, maar bij het proberen te installeren, geeft hij aan dat het systeem niet voldoet aan de minimum vereisten. Toch moet het mogelijk zijn mijn beeldscherm weer aan te sluiten, want dit heeft altijd gewoon gewerkt.

Het gaat om een Windows 7, 64 bit (voor deze versie had ik ook de driver gedownload)
Verder is het moederbord een MSI Z77A-G43.

Alvast bedankt voor de hulp,
Salkue
 
Dit had ik inderdaad nog niet geprobeerd, maar dit is het enige wat hij aangeeft na de controle:
Automatically identify and find drivers

The Intel® Driver Update Utility keeps your system up-to-date.It detects which driver updates are relevant to your computer and then helps you install them quickly and easily.

Product Detected AMD Radeon HD 7800 Series
Current Driver Installed 8.961.0.0
This device is unknown or unsupported. Please contact the manufacturer for possible updates. More information>>
Dit is echter mijn aparte videokaart en niet de aansluiting op mijn moederbord.

De rest lijkt dus up to date te zijn?
 
Je interne videokaart wordt niet herkent. Is er toevallig in de bios de interne kaart uitgeschakeld? Ziet een programma zoals speccy de interne kaart wel?
 
Je interne videokaart wordt niet herkent. Is er toevallig in de bios de interne kaart uitgeschakeld? Ziet een programma zoals speccy de interne kaart wel?

Kijk, dat was dus het probleem. Nu ingeschakeld en het werkt weer allemaal naar behoren. Hartelijk dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan