Gegevens achterhalen via emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

JBeastS

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2014
Berichten
5
Is het mogelijk om de gegevens van iemand te achterhalen via een emailadres of via een bitcoinadres?

Alvast bedankt!
 
Zou je deze vraag willen uitbreiden naar wat je hier specifiek mee bedoelt?
 
Daar sluit ik me bij aan bij Domero. Dit is echt te weinig informatie.
 
Even heerlijk off topic *ben nieuw hier, maar voel me nu al thuis!!* hoe kan ik de operators bedanken voor zo'n heerlijk forum :)
 
Off topic.

Nou welkom dan vast van mij. Ik ben ook een helper in nood he.:D Maar klik eens bovenin bij vereniging en lees eens alles op je gemak door. Links in beeld staan allerlei linkjes en ze zullen het beslist waarderen (stel jezelf voor in het kort met o.a wie ben je wat doe je enz enz). Als je een van hen een berichtje geeft.
 
Als je toch zijn/haar adres al hebt... stuur je toch een mailtje... ;)
 
Ik zou graag willen weten of je aan de hand van een e-mailadres of via een bitcoinadres wat meer van een persoon te weten kunt komen.
Het ip-adres of de gegevens van die persoon (zoals adres en dergelijke).
Want er is iemand die mij heeft genaaid en ik zou dit graag willen recht zetten.
 
Doe aangifte bij de politie, zo gaat dat in NL. Eigen rechter spelen is bij wet verboden, gaan we dus niet aan meewerken....
 
Als je in België de politie nodig hebt, dan zijn ze er toch niet. En ik handel graag mijn eigen zaken zelf af.
Dan weet ik waar ik aan toe ben.

Maar is er niemand die kan helpen?
 
Helaas wat Andre@home al zei. Je moet het zelf proberen uit te vissen, dat zou ik dan ook wel doen. :)
 
Emailadres, waar komt het vandaan.

Ik zit ook met de vraag. Ik heb een emailadres, maar hoe weet ik waar het vandaan komt. Het is vrij belangrijk dat ik dat weet. Ik kan het adres hier niet plaatsen. Het is in elk geval een outlook.com
 
Hetzelfde verhaaltje. Daar kunnen we niet mee helpen. Hier kunnen we niets mee. Sorry.
 
Jammer, de vraag lijkt mij eenvoudig genoeg. Het gaat er om of de mogelijkheid bestaat om er achter te komen vanwaar de mail is verzonden. Ik weet ook niet hoe ik het ip adres moet vinden, dubbelklikken levert niets op, staat geen informatie. Ik ben een leek op dat gebied. Welke informatie zou u nog willen hebben? Het emailadres waar het om gaat?
 
Je zou de bron van het e-mailbericht uit kunnen pluizen (verschilt per client hoe je die tevoorschijn krijgt), daar zal wel een IP van de verzender tussen staan.

In hoeverre dat bruikbaar is vraag ik mij af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan