unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
951
Dag, ik ondervind problemen met het unlocken van mijn telefoontoestel, onderstaande tekst heb ik 10 dagen geleden naar vodafone gestuurd maar krijg maar geen antwoord ook na enkele telefoontjes naar klantenservice niet, wie kan mij helpen?







Goedemorgen, dank voor het toezenden van de onderstaande unlockcode’s alleen ondervind ik een probleem om het toestel lockvrij te maken.

Ik heb de instructies gelezen en daarnaar gehandeld maar helaas zonden succes, de eerste keer dat ik code 1 had ingevoerd kreeg ik de melding dat de blokkering er af was, toen de tweede code ingevoerd en na het afsluitende hekje kwam de melding dat het wachtwoord onjuist was.
De fout bij mij zelf zoekende heb ik de hele procedure nogmaals herhaald en na het invoeren van code 1 kwam de melding NOG NIET INGESCHAKELD. na het invoeren van de tweede code de melding WACHTWOORD ONJUIST.
Ik heb toen geprobeerd om het door ons ingestelde wachtwoord in te voeren waarop de melding kwam SP BLOKKERING.
Ten einde raad heb ik telefonisch contact gezocht met klantenservice van vodafone en van daaruit werd ik doorverwezen naar de vodafone winkel daar heeft men vrij veel tijd besteed aan mijn probleem maar ook daar kwamen steeds de meldingen zoals hierboven beschreven.
Uiteindelijk hebben ze vanuit de winkel met een andere afdeling van vodafone contact gezocht en werd ik vriendelijk verzocht deze mail aan u te sturen.
Wilt u mij helpen om deze uitdaging tot een goed einde te brengen?

Het toestel is een samsung E2210B

vr. groet B.Veuger
 
Laatst bewerkt:
Haal het imei nr weg.. hiermee kan je toestel gekaapt worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan