MP3 bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
336
Hallo allemaal,

Ik zoek software waarmee ik MP3 opnames kan bewerken. Delen eruit knippen en het vervolgens weer aan elkaar plakken.
 
Hoe geavanceerd moet het zijn?

Audacity kan in principe alle basisdingen
 
Niet heel geavanceerd ik moet in eerste instantie alleen wat knippen en plakken.

Kan iemand ook aangeven hoe ik op de seconde nauwkeurig met dit programma kan knippen?
 
Laatst bewerkt:
Ja, je kunt selecteren en dan inzoomen.
Let op, voor mp3 moet je wel een layer of zoiets downloaden en installeren, maar dat geeft het programma allemaal vanzelf aan.
 
Oke maar hoe kan ik dan knippen en plakken "gewoon"door daar bij bewerken op te klikken?
 
Nee, door eens rustig naar het programma te kijken en te leren hoe zo'n programma nu werkt.
Gewoon wat klikken en zien wat er gebeurt.
 
Het is lang gelden dat ik dit topic heb gestart maar heb nu toch weer een vraag. ik gebruik (zoals hier aangeraden) Audacity en kan er inmiddels ook een beetje mee over weg, maar nu zou ik graag achtergrond geluis bij muziek weghalen maar ik weet echt niet hoe dat moet kan iemand mij daarbij helpen?
 
Maak even een nieuw topic aan, heeft geen zin hier door te gaan
 
Dat heb ik gedaan maar dat heeft helaas niet het gewenste effect.
 
Nee het is echt achtergrond geluid bijvoorbeeld je hoort muziek maar er klapt iemand doorheen, dat klappen wil ik dan verwijderen.
 
Ah :). Dat kun je vergeten.
Gaat je met goed fatsoen niet lukken.
Een brom of ruis wil nog wel.
Iets in het stereobeeld veranderen ook wel.
En bepaalde frequenties filteren ook maar dit soort geluiden zitten overal (in stereo en frequenties).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan