reclame, reclame en nog eens reclame! Help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2014
Berichten
2
Hallo,

Als ik op mijn browser google chrome aan het internetten ben wordt ik helemaal gek van de reclame. Als ik iets intyp in google worden verschillende woorden opeens dik gedrukt en als ik er dan met mijn muis overheen ga (ik klik niet) komt er reclame te staan. Ik heb via Norton al een anti-virus aangeschaft (en ja betaald) maar het probleem is er nog steeds. Ook krijg ik via de browser google chrome opeens uit het niets een popup en loopt vervolgens de hele browser vast, zie foto van de melding.

virus.jpg

Ik heb dit minder met de internet Explorer maar nog wel steeds dik gedrukte woorden met reclame etc. Ik wordt er echt helemaal gek van!

Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast heeeel erg bedankt!
 
De antivirussoftware van Norton laat tegenwoordig helaas vaak te wensen over.

Gebruik eerst eens AdwCleaner om de zgn. "adware" (ongewenste reclame en toolbars) uit de browsers te verwijderen.

Dan de computer scannen op malware met bijv. Advanced SystemCare.

Daarna nogmaals controleren op ongewenste software met IObit Uninstaller (deze wordt meegeleverd met Advanced SystemCare).

Tenslotte browsers controleren, eventueel browserinstellingen herstellen en (aanrader!) Adblock Plus installeren in Google Chrome.
 
Heel graag gedaan. :thumb:

Zorg dat je antivirussoftware up-to-date is en blijft en scan de computer regelmatig op virussen en malware om verdere infecties te voorkomen.

Vergeet tot slot niet de vraag op "opgelost" te zetten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste Linda, dan mag je vraag als "opgelost" zetten. Dat doe je door op het rode kruisje te klikken onder je naam en te klikken op "vraag als opgelost markeren" :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan