Kopieren naar "Emailgeadreseerde" geen handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

itdude1993

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2014
Berichten
19
Beste mensen,

Ik heb ik outlook ingesteld dat ik bij een nieuwe email automatisch de handtekening er onder zet en ook bij het beantwoorden van een mail,

Dit probleem wat ik ga beschrijven geldt zowel voor outlook 2010 als 2013. de handtekening in in html gemaakt en werk vlekkeloos.

Mijn probleem:

Als ik een bestand in mijn verkenner heb en ik wil deze door middel van een bijlage versturen dan kies ik voor Kopiëren naar en vervolgens email geadresseerde
Bij deze mail komt je handtekening er niet automatisch onder, dat wil ik wel graag zo hebben, ik heb al veel dingen geprobeerd. heeft iemand een oplossing?
 
Oh dat is iets vreemds nooit van gehoord dat dit een obstakel is. Is het wellicht mogelijk om het handmatig via (INVOEGEN) in (door te voeren voor dat ene bericht) te voeren. Het zal nu wel automatisch gaan. Kun je dat testen. Maar ja hoe het komt dat is voor mij een raadsel. Je doet zeker met de muis kopieren en plakken.

Gebruik eens de toetsencombinatie CTRL+C kopieren en dan CTRL+V bericht plakken. Het is/of zijn slechts ideeen.

Maar je hebt al veel dingen geprobeerd zeg je.

Ik heb deze nog in gedachte. Stuur het bericht eens naar jezelf. En dan proberen.

En of het mail adres handmatig invoeren waar je het naar toe stuurt.

Probeer eens een afbeelding (eigen computer) of zo in te voegen en dan naar jezelf te versturen of je vrouw of vriend.

Ik neem toch aan dat je het allemaal goed hebt gedaan een handtekening toevoegen, daar twijfel ik niet aan.

Misschien is je profiel beschadigd.

Waar werk je mee


Succes.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie,

Het is een professionele handtekening die is samengesteld in html, ik gebruik Office 2013 en 2010(exchange 2010), en beiden lukt het niet, ook meerdere email gebruikers geprobeerd maar geen succes...

Als je invoegen en dan handtekening probeert dan doet hij het wel maar dat had ik al geprobeerd,

Dan lijkt het mij toch niet mogelijk
 
Als je een mail maakt via Bestand versturen naar, krijg je inderdaad geen handtekening in de mail. Dat is een beperking binnen Outlook, en is niet op te lossen. Anders dan handmatig de handtekening in de mail toe te voegen. Of eerst een mail maken, en dan het bestand naar de mail te slepen vanuit de verkenner. Wat jij het makkelijkst vindt.
Overigens is deze kwestie versie-onafhankelijk.
 
Volgens mij kun je het ook maar in een bericht versturen. Is het door een bedrijf gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ja het is door een bedrijf gemaakt, de opmaak heeft niets te maken met de functie die @octafish beschrijft, als het via de kopiëren naar email geadresseerde niet mogelijk is jammer dan... dan maar voor invoegen/handtekening kiezen

bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan