Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik wil graag opnieuw Spotnet downloaden,maar als de setup begint krijg ik de melding van IPersis file Save mislukt. Code 0x8007005. Ik heb altijd spotnet gehad,maar door dat ik vorige week een virus op de pc heb gehad ,en deze nu weer gemaakt is ,kreeg ik ineens geen spotnet meer en heb hem nu opnieuw gedownload met dit als resultaat. Wie geeft mij raad
 
Is de vorige installatie van Spotnet helemaal weg? Waar vandaan heb je Spotnet gedownload?
 
Goedemorgen. De installatie van spotnet is helemaal weg. Toen ik de pc terug kreeg en spotnet wilde aanklikken gaf hij al aan dat er een foutmelding in zat.En wat ik ook probeerde .ik kreeg het er niet meer er op. Dus heb ik het restant van Spotnet verwijdert en opnieuw geprobeerd te downloaden. Maar nou lees ik net dat het misschien ook door het gebruikersaccount kan komen. Want deze pc is opnieuw gescand met hitmanpro .Kan het zijn dat deze scan de oorzaak kan zijn van deze problemen en dat ik nou het een en ander mis...???
 
Dat lijkt me niet de oorzaak van het probleem, maar uitsluiten kan ik het niet. En mijn tweede vraag?
 
Spotnet heb ik gegoogeld en van een of andere site gehaald.Ik weet helaas niet meer welke.Maar weet jij misschien dan een goede site waar ik het kan proberen.???
 
Of het helpt weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis :)
 
Ik krijg weer het zelfde bericht met die code met daaronder toegang geweigerd
 
Heb je de download eerst ergens op je PC opgeslagen? Zoniet, doe dat dan. Start vervolgens je PC in Safe mode en doe dan de installatie.
 
Ik krijg nou ineens bericht dat er een fout is opgetreden tijdens het laden van een configuratiebestand. Kan het bestand C:\ users\gebruikers enz niet openen om te schrijven omdat het kenmerk alleen-lezen of verborgen heeft
 
Heb je dat in Safe mode gedaan?
Jammer dat je niet het hele pad laat zien maar enz schrijft. Het gedeelte waar het nu net om gaat laat je hiermee weg.
 
Laatst bewerkt:
nee,ik heb het nog niet op de safe mod gedaan ,want ik ben er ook nog niet zo goed in.ik ben niet echt met een pc opgegroeid en voor mij is dit allemaal nieuw.Ik zal dadelijk proberen om de hele pad er op te zetten
 
Waarom ik dat in Safe mode wil laten doen is dat er toch nog een onderdeel actief kan zijn die de installatie in de weg zit. In Safe mode zal dat onderdeel niet actief zijn. Je kunt ook kijken of SabNZB nog geïnstalleerd is en deze dan verwijderen. Wellicht dat die in de weg zit.
 
Laatst bewerkt:
Nou,ten eerste kunt u mij vertellen hoe ik de pc in de veilige modus krijg..?? en ten tweede hier is de pad die ik te zien kreeg

Opslaan van de instellingen is mislukt .er is een fout opgetreden tijdens het laden van een configuratiebestand. Kan bestand C;\Users\gebruiker\AppData\local\Spotnet\Spotnet.exe_Url_2wqwvxc2i.
23ugfckiv4rkeaecu2hmby\1.8.1.0.\User .config niet openenom te schrijven omdat het het kenmerk alleen-lezen of verborgen heeft.
en dan hier onder nogmaals het zelfde verhaaltje
 
Welke versie van Windows gebruik je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan