Koppelingen Word.online moeizaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Het maken van hyperlinks mbv klembord lukt bijna niet?? ik zet het adres van de link er dan maar achter.
Ook vraagt Word Online vraagt expliciet om toestemming voor gebruik van het klembord, wat ik ook al niet begrijp??
 
Laatst bewerkt:
Hallo Chris. Ik zal proberen je te helpen. Heb je nog andere office programma's lopen.

Wellicht een tijdelijke oplossing, wanneer je de installatie van een Office versie ongedaan maakt terwijl de installatie van een andere versie op de computer aanwezig blijft, moet je de resterende versie van Office herstellen om ervoor te zorgen dat de bestandskoppelingen correct blijven werken. Succes. Hoop dat het dat is.

By the way, waar werk je mee krijg je nog foutmeldingen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana,
Ik heb op mijn W8.1 laptop nog Word2002 en MSOffice2007 Professional, die wel in het register staan, maar normaliter niet zijn opgestart.
Die zaten elkaar ook al in de weg.
Zal ik de Office-onderdelen in Outlook.com maar vergeten en het op MSOffice2007 Pro houden??
 
Ik denk dat een goed besluit is. Als het dan goed werkt is dat oke. ;)
 
Inmiddels werk ik met een versie van Outlook.com uit de Chrome-store en heb ik geen last meer met die koppelingen :)
 
Hoi chris, dat is netjes zo. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Wellicht tot zien op dit forum. Groeten manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan