Spatie pas zichtbaar na typen eerste letter volgend woord

Status
Niet open voor verdere reacties.

baszer

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
96
Sinds kort heb ik het volgende irritante:
Als ik een spatie doe, zie je die niet bij word, en als ik dan een letter neerzet, staat de spatie er wel tussen. Maar je ziet dus niet of hij wel gezet is.. Ook al zet ik 20 spaties, en daarna een letter, dan zie je dan pas hoeveel spaties je hebt gedaan. Snapt iemand me? Ik zou het graag gewoon weer normaal hebben
 
Hoe zit het tijdens het typen in een zin met (vaste spatie) CTRL+Shift+Spatie. CTRL+spatie blijft de cursor staan.

Is het in een document is dit van een ander.

Heb je dat ook met andere documenten. Blanco beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Beter nog: maak een voorbeeldje van een document waarin het gebeurt; dan kunnen we zien of het bij ons ook zo is, en dat weten we gelijk dat het probleem in het document zit, en niet in je instellingen. Al zou ik geen idee hebben wat je dan hebt veranderd. Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat je in een HTML achtige layout zit te werken.
 
Zou mogelijk beter gaan als "Aanwijzer verbergen tijdens het typen" wordt uitgezet, wat een muisfunctie is.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> main.cpl
tabblad Opties voor de aanwijzer
Vink uit : Aanwijzer verbergen tijdens het typen
Klik OK. Mogelijk helpt het je.

Tijs.
 
Ik heb exact hetzelfde probleem: spatie wordt niet weergegeven zolang de eerste letter van het volgende woord niet is getypt. die ctrl+shift+spatie werkt echter wel. Het probleem is enkel bij dat ene document: ik opende een ander document en daar gaf hij wel meteen de spaties weer.
 
Het is niet de bedoeling om een vraag in een topic van iemand anders te stellen, maar aangezien TS niet heeft gereageerd verder, weten we ook niet of de aangedragen oplossingen helpen. Dat een harde spatie werkt verbaast me overigens niet, want dat is een specifiek teken. Net als een harde afbreekstreep of een letter. Maar als TS geen document upload, moet jij het maar doen :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan