• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Elke Sheet printen als PDF met macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swinkey

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2014
Berichten
12
Beste mensen,

Graag zou ik in het volgende bestand wat ik gemaakt heb nog wat wijzigingen aanbrengen maar ik weet niet hoe: Bekijk bijlage Overzicht inlaten Korhoenderhof test.xls

Het bestand werkt als volgt:
- Op het Sheet LEIDINGEN worden alle gegevens ingevuld.
- Het Sheet Inlaatstaat is een leeg voorbeeld wat ik gebruik om de inlaatstaten te genereren.
- Wanneer alle gegevens ingevuld zijn drukt met op de knop "inlaatstaten genereren". Hiermee worden de inlaatstaten aangemaakt. (Dit is dus een variabel aantal).
- Wanneer ik op de knop "Inlaatstaten Printen" druk worden ALLEEN de aangemaakte inlaatstaten afgedrukt op de standaard printer.
- Wanneer ik op de knop "Inlaatstaten Printen PDF" druk worden ALLEEN de aangemaakte inlaatstaten samen in een document als PDF afgedrukt.

Nu komt mijn vraag:
Ik zou graag een knop hebben die de aangemaakte inlaatstaten als PDF print maar dan elke inlaatstaat als los PDF document en die opgeslagen kan worden in een te kiezen map.
Ook zou het fijn zijn als de aangemaakte PDF-files de naam hebben van de Sheet.

Ik hoop dat jullie hiermee iets kunnen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Mark Swinkels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan