Kan ik het volgende bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeakeNico

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2014
Berichten
13
Goede Middag,

Al een tijdje heb ik problemen met het verbinden met internet, ik heb geen idee hoe dit kan. Daarom ben ik opzoek gegaan naar mogelijke problemen. En kwam het bestand: HKU\S-1-521-3267499859-3764144607-129248652-1000\software\microsoft\internet explorer\main tegen. Mijn eerste vraag is: kan ik dit bestand straffeloos verwijderen. Ik heb de map main gevonden echter er staan nog veel meer bestanden in en hij geeft aan of ik de sleutels permanent wil verwijderen.

Ten tweede, misschien niet in het goede forumgedeelte, hoe kan ik er voor zorgen dat mijn computer weer instaat is normaal met internet te verbinden. Mijn internet snelheid is 90 mb/s dat zou snel genoeg moeten zijn om een standaard google pagina te kunnen openen, echter hij heeft hier soms zo lang werk mee dat ik een time out krijg. Indien er mensen zijn die hier een mogelijke oplossing voor weten, heel graag.

Met vriendelijke groet,

Teake-Nico
 
Je hebt het over mappen en bestanden en laat vervolgens een register sleutel zien. Erg duidelijk is dat dus niet. Laat eerst CCleaner maar eens draaien:
https://www.piriform.com/CCLEANER
 
Klopt het is een map, ik heb hitmanpro gebruikt en deze zegt dat deze map gevaarlijk is. Echter toen ik op internet ging lezen wat voor map het was blijkt dat dit gevaarlijk kan zijn om te verwijderen. Ik zelf maak gebruik van firefox.

Het spijt me dat de informatie matig was, ik ben niet zo'n ster met computers. Het is alleen vervelend dat internet zo langzaam gaat.

Edit: ik scan elke dag met ccleaner.
 
Laatst bewerkt:
Als de informatie niet duidelijk is wordt dat wel gemeld. Het is geen verwijt :)
Gebruik de gemelde programma's maar eens.
 
Goed ik heb met roguekiller scan gedaan. Als je in het registry tabje kijkt staat er een lijstje van dingen die hij gevonden heeft. Daarnaast staan onder Web browsers een lijstje van dingen die hij gevonden heeft. Kan ik dezen verwijderen? Het programma doet het niet zelf. Of is dat niet de bedoeling?
 
Screenshot resultaat
Edit: ik kan blijkbaar geen bijlage uploaden. (time out met het internet)
 
Laatst bewerkt:
Je kunt selecteren wat je wilt verwijderen en dan aan de rechterkant op de Delete knop klikken. Voor de registervermeldingen kun je dat zonder probleem doen. Over de andere tabs kan ik zo niks zeggen omdat ik ze niet kan zien. Ik heb dat programma ook nog nooit eerder gebruikt. Wellicht dat Lange Pier er meer ervaring mee heeft.

Je kunt in ieder geval CCleaner een keer laten draaien en daarna je PC herstarten om te zien of het dan al beter gaat.
Wel even die screenshot van RogueKiller bewaren.
 
Laatst bewerkt:
Goed ik heb met roguekiller scan gedaan. Als je in het registry tabje kijkt staat er een lijstje van dingen die hij gevonden heeft. Daarnaast staan onder Web browsers een lijstje van dingen die hij gevonden heeft. Kan ik dezen verwijderen? Het programma doet het niet zelf. Of is dat niet de bedoeling?
Aanvinken/selecteren en delete rechts gebruiken.

Er staan onderaan die pagina nog meer tools om de boel schoon te krijgen, overigens.
 
Ik heb rougekiller gelopen en de dingen die gevonden zijn verwijderd, vervolgens heb ik een ccleanerscan gedaan (met vrijeruimte wissen), daarna heb ik de computer opnieuw opgestart. Het probleem met de conduit is opgelost, bedankt hier voor. Echter na het opstarten is mijn pc-niet sneller geworden.

Fout
Sommige functies van Gmail kunnen niet worden geladen vanwege een internetverbindingsprobleem.Als dit probleem zich blijft voordoen, kun je de pagina opnieuw laden of de pagina bekijken met de -weergave. Meer informatie.

Vervolgens heb ik een speedtest gedaan met het volgende resultaat: Dowloadspeed : 90,2mb/s

Ik heb geen idee waar het aanligt.

Ik heb een ziggo alles in één pakket van 90mb/s
Ik heb een ubee evw3200 modem. (ik zit er rechtstreeks aan met kabel)

Pc:

intel Core i5 2300 / 2.8 GHz - LGA1155 Socket - L3 6 MB
OCZ Agility 3 Series - Solid state drive - 120 GB - intern - 2.5" - SATA-600
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pins low profile - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL9 - 1.5 V
MSI Z68A-G43 (B3) - Moederbord - ATX - LGA1155 Socket - Z68 - USB 3.0 - Gigabit Ethernet

Hebben jullie enig idee :eek:
 
Het kan Mb/s zijn en MB/s maar geen mb/s

De isp geeft de snelheid op in Mb/s maar de downloadtest wordt soms uitgedrukt is MB/s

De juiste weergave daarvan kan helpen.

En je hebt die andere tools niet gebruikt?
 
Ik had niet door dat er meer onder stonden. Ik heb nu Combofix en adwcleaner gedaan. Beide hebben dingen gevonden het het verwijderd.


Helaas wordt mijn internet er niet sneller van. Kan het zijn dat het komt door het modem zelf? Ik ben recent geleden bij ziggo geweest en heb toen ook een melding gedaan van mijn internet problemen. De vrouw daar heeft in ons modem ingelogd en zij dat alle parameters als goed in hun systeem stonden. Daarom dacht ik dat het niet aan het modem kon liggen.

Edit: log verwijderd
 
Laatst bewerkt:
Je zou via apparaatbeheer eens de drivers voor de netwerkkaart kunnen deïnstalleren en rebooten, nu zal als het goed gaat windows deze opnieuw installeren.
Je dient dan alleen de de eigenschappen en energiebeheer voor die adapter opnieuw in moeten stellen.
 
Zo te zien heb je DriverCure geïnstalleerd (of laten installeren via andere software). Daar komen zowel de ParetoLogic als de DriverCure meldingen van ADWCleaner vandaan.
Lijkt me niet dat die programma's zelf oorzaak zijn voor de problemen, dus de tips van Lange Pier navolgen.

Verder: Moeten we aannemen dat je bedraad verbonden bent? Niet dat je dat duidelijk aangeeft, maar 90 mbit /s haal je doorgaans draadloos nooit.
En dan vertel je 0,0 over het Internetgebruik van andere computers/apparaten binnen je netwerk. Dus als je verbinding wordt 'volgepropt' met dataverkeer vanaf een of andere downloadend apparaat dan zijn je problemen daarmee verklaard, wat mij betreft. Dus je zou kunnen testen met alle apparaten in huis van het Internet af te halen (uit te zetten, liefst) en dan opnieuw te gaan kijken.
En dan is er natuurlijk nog (ga je ook niet op in) of je alleen de apparatuur van je provider gebruikt of ook nog eigen apparatuur hebt ingezet (zoals een eigen router, eigen switch etc.) Dus voor een eerlijke test moet je je apparatuur (tijdelijk) alleen aansluiten aan apparatuur van de provider, en je eigen apparatuur uit het traject halen.

Tijs.
 
Voor de duidelijkheid: ik heb ziggo als provider en heb alleen een modem dit modem is geleverd door ziggo, hier zit ook tv en telefonie in. Dit modem wordt gebruikt door mij (kabel) en 3 andere huisgenoten door middel van wifi, deze huisgenoten zijn nu allemaal niet aanwezig. Het modem is niet geschikt voor wifi (is over het algemeen slecht). Verder zit er één kabel ingang in. Het modem wordt regelmatig reset.

Ik weet niet of ik in staat ben mijn netwerkdrives te herinstalleren. Ik weet niet hoe ik het energie beheer moet instellen voor de adapter. (zou dit echt een oplossing kunnen zijn?)
 
Laatst bewerkt:
Support voor je moederbord (en dus ook voor je bedrade netwerkchip): hier
Drivers voor je Realtek LAN apparaat, Windows 7 64-bit: hier
Die drivers moet je downloaden, uitpakken, in Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ) Netwerkadapters openklikken en rechtsklikken op het Realtek LAN apparaat en kiezen voor Stuurprogramma bijwerken.
Geef aan dat de drivers lokaal staan, en blader naar de volgende submap onder waar je de gedownloade driver had uitgepakt: realtek_pcielan_7_mb\WIN7\64
Evt. kun je ook Setup.exe starten, die in de realtek_pcielan_7_mb submap staat.

Nóg nieuwere drivers rechtstreeks bij Realtek. Welke de goede is kan ik van hieruit niet bepalen, maar moet een van de volgende zijn:
Realtek PCIe GBE Family Controller Series Drivers
Realtek PCIe FE Family Controller Series Drivers


Tijs.
 
het is op dit forum niet toegelaten logfiles te posten van eender welk programma, dat is de regel hier maar toch zijn er hier die deze regel mogen overtreden?
 
@Spocky: Kun je precies aanwijzen waar dat staat in de forumregels?
Ik weet alleen van HijackThis logs die niet meer worden nagekeken (dus niet geplaatst worden), maar van andere logs weet ik niets.

Tijs.
 
Ik heb de nieuwe drijvers nog geïnstalleerd ik heb er nog geen tijd voor gehad. Ik heb het log deel verwijderd, wist niet dat dat niet mocht.
 
Ik heb de drivers die jullie mij aanraden geïnstalleerd, echter mijn internet doet nu echt gek, ik ben de wanhoop nabij, ik ben niet eens meer instaat dit forum te openen. Elke keer als ik dit probeer krijg ik een timeout. Ik zit nu op mijn telefoon.

Heeft iemand een idee hoe dit kan, of ligt dit echt aan het eerder genoemde modem?

Met vriendelijke groet,
Teake nico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan