htc m8 virus (adware)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mricecool60

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
47
hallo ik heb sinds 3 dagen (denk ik ) een virus ik heb avg en extra nog avast maar deze zeggen dat alles goed is maar het probleem is dat als ik een app op start (telefoon whats app fb ect dan komt een ad op en ook in andere app ook soms banners en soms pop up en ik heb ook dat als ik mijn foon weg leg (actief) dat wordt (langzaam) het scherm zwart en staat er een kruisje in de hoek hoe kan ik hier van af komen ( en weet niet of dit een goed form is )

grt arjan

srry voor mijn nederlands
 
wat voor OS is er geïnstalleerd op je telefoon? windows 8 of androïd ?
 
heel veel apps en programmas hebben van nature een banner in beeld, met name de gratis apps.
ook hebben sommige apps pop up reclames.
dus dat is niet per se een virus.


de random pop ups op het home venster kunnen echter wel duiden op een probleem.



welke OS heb je en heb je recent gedownload of iets gedaan?
 
Volgens de specs wordt deze telefoon geleverd met Android KitKat (4.4.2)
 
als avast en avg niets melden is volgens mij niets aan de hand met je HTc Phone ....welke is je standaard antivirus op die HTC m8 ?
 
oke ik heb andriod maar iemand zij een app ''simpel mp3'' ik heb dezen al verwijdert maar ik heb ook ad block geinstaleerd (1 - 1.1/2 weeken geleeden) en ben ook eens gaan opletten maar als ik ergen op druk dan komen er ads bijv ook sms en telen foon crome en allen andre (oficeele app als fb whats app twitter post nl dit zijn geen tot wijnig ads apps en ik nu ook dat als ik van het unlock schem naar home ga ook een ad komt (pop up) en het opent in internet app van htc zelf (denk android eigen)

bvd arjan
 
kan je die adroid phone niet terug naar fabrieksinstellingen zetten?
 
ik heb een app geintstaleer met adware en toen addblock geinstaleert en toen die app met adware ge deinstaleert en toen wert het erger naar 2 dagen met de home screen ads en popup browser auto start en zo nu heb ik 1 weken geleden adblock verwijdert en ales is weer normaal
bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan