Probleem mailserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Berichten
890
Hallo mensen,

Ik run mijn eigen site, via HostFree.nl, en heb daar ook de mogelijkheid om een eigen email adres aan toe te voegen.
Dus: venga@mijnwebsite.nl.

Nu vind ik die RoundCube en SquirrelMail interfaces bagger en wil ik alle email hiervoor doorsturen naar mijn Outlook.com adres.
Dit zijn mijn email gegevens:

Knipsel.PNG

Ik ga naar www.account.live.com en klik op Aliassen beheren. Ik klik op Alias toevoegen en selecteer Een bestaand e-mailadres als een Microsoft-accountalias toevoegen. Ik typ mijn email adres (dat ik heb aangemaakt in de interface van HostFree.nl en klik op Alias toevoegen.

Het email adres staat nu in de lijst met aliassen, en ik heb de keuze uit Verwijderen, Instellen als primair en Bevestigen. Ik kies het laatste. Ik klik op E-mail verzenden.

Ik open RoundCube en vind netjes het mailtje van Microsoft. Ik klik op de bevestigingslink in het mailtje. Ik kom op de pagina Algemene informatie over je account weergeven.

Als ik weer naar Aliassen ga, staat er gek genoeg nog steeds dat 'ie bevestigd moet worden...

Het werkt niet dus wat moet ik doen?

Alvast bedankt,
Venga.
 
Zoek eens naar forwarding.

Een alias is iets totaal anders als waar jij naar op zoek bent, een alias is gewoon een tweede naam voor dezelfde inbox.
 
Ik heb geprobeerd via Opties -> Je email accounts -> Toevoegen aan account voor verzenden en ontvangen -> Geavanceerde opties geprobeerd hier alle info (uit het plaatje) in te voegen, maar dan krijg ik telkens de melding Er kan geen verbinding worden gemaakt met de POP3-e-mailserver..

Wat ik ook invul, steeds gebeurt dit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan