Gratis Metro 2033 game op steam tot vandaag 19:00

Status
Niet open voor verdere reacties.

K1pje

Meubilair
Lid geworden
27 mrt 2009
Berichten
6.388
Goedemorgen allen,

Voor degenen die het willen, kunnen gratis de game Metro 2033 bemachtigen via de Humble Store. Daarvoor heb je een Steam-account nodig, maar die kan je altijd nog gratis aanmaken als je die nog niet hebt.

Wat moet je doen om jouw gratis game te bemachtigen?
Surf naar deze website:
https://www.humblebundle.com/store
Halverwege het scherm zie je dit staan:
Naamloos.jpg
Daar moet je dan uiteraard jouw mail-adres invoeren en op Next klikken. (vergeet niet het vinkje te zetten bij de Captcha)

Je krijgt dan een mailtje met jouw Humble URL. Klik daar op, en dan ga je naar de site waar jij jouw game kunt claimen. Dit claimen moet je wel voor 21 november doen, anders verloopt de pagina. Heb je de game geclaimed voor de 21ste? Dan blijft deze game altijd van jou!

Scroll ietsje naar onder op de pagina om het volgende te zien:
Naamloos.png
Druk daar op de Steam-knop, vervolgens druk je in diezelfde regel op connect to Steam om dan in te loggen met jouw Steam-inloggegevens. De enige stap verwijderd van jouw game is dat je Humble Bundle toestemming moet geven om een game toe te voegen aan jouw Steam-library. Doe dit dan ook en je hebt gelijk de game in jouw game library staan.

Veel plezier!!!!


EDIT: even voor de volledigheid: je hebt tot vandaag 19:00 om je game aan te vragen via de genoemde site. De mail die je dan krijgt bevat dus de gegevens om de game te "activeren" voor jouw Steam-account. Dit activeren moet je voor 21 november doen, anders verloopt de activatiepagina.
 
Laatst bewerkt:
Is dit voor de Playstation of Xbox?
 
Steam is een distributieplatform voor de pc ;) (helaas hebben we geen subsectie voor pc-games)
 
Ik weet dat Steam normaal voor de pc is. Er is wel een mogelijkheid voor Steam op de Playstation; http://store.steampowered.com/psn/beginsetup ;) Echter past deze niet bij consoles en ga hem daarom verplaatsen. :) Het is een tip dus past het prima in de cheats en tips sectie.

Zo te lezen heb je niet de tijd tot 21 november, maar 8 november.

K1pje zei:
Dit claimen moet je wel voor 21 november doen
 
Laatst bewerkt:
Ook goed :thumb: Ik bedacht me al dat het de verkeerde sectie zou zijn, net nadat ik hem geplaatst had, vandaar ook mijn verzoek voor het verplaatsen.

Desalniettemin mis ik dus wel de sectie voor pc-games ;)
 
Nadat ik heb aangemeld komt er de melding dat je de key voor de 21ste november moet claimen;
Steam Key must be redeemed before November 21, 2014

Echter het aanmelden voor de game moet vandaag. :)

PS we hebben wel een pc game sectie puur over het niet werken van games. De meeste vragen gaan toch daarover. ;) Vroeger hadden we een review sectie, maar die hebben we afgeschaft, werd nooit gebruik van gemaakt.

[edit]Game binnen. :)
Metro 2033
redeemed to crash
en staat keurig in mijn gamelist.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een klein stukje toegevoegd aan de post. Het is inderdaad zo dat je vandaag tot 19:00 de game kunt aanvragen. Het "activeren" zelf moet je voor 21 november doen wanneer je het mailtje al in je mailbox hebt staan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan