Een hand leiding boekje downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb op het internet een boekje gevonden met een handleiding voor OSMAND in het NL
Dat zou ik graag op mijn hd willen zetten voor te gebruiken maar dat lukt mij niet weet iemandeen goed tip voor mij ?
Het staat op het adres http://issuu.com/guyvanvuchelen/docs/osmand_handleiding
of zoeken met Handleiding OSMAND
e de waele
 
Het is een flash boekje zo te zien zonder download optie.
Ik zou niet lang zoeken en de snipping tool/knipsel hulpprogramma van win7 of 8 gebruiken om printscreens te maken, 15x en je bent klaar want 2 paginas te gelijk...
Die plaatjes sla je per keer op en voeg ze in de juiste volgorde in een word doc.
Klaar...
 
Het knipsel prog heb ik nog nooit gebruikt ik ga het eens proberen als het niet lukt dan kom ik er op terug
allen nog bedankt voor de tip
e de waele
 
Klik eerst onderaan op het vakje met de twee pijltjes om het boekje in een volledig scherm te tonen. Klik daarna op het pijltje bovenin om het boekje te downloaden, zie plaatje hieronder:

2mxoned.png


Je hebt een account nodig bij ISSUU om het te kunnen downloaden.
 
Wel hang hem dan even als link hier.... via wetransfer of zo..
Je wilt niet altijd je FB, Google, Linkedin account overal aan koppelen...
mss wil de TS het wel hoor... moet ie maar zeggen..
 
Ik g dan maar een account aan maken dat kan toch verder geen kwaad of wel
e de waele
 
Ik heb geen ISSUU account (en heb er op dit moment ook geen interesse in), dus kan ik het boekje zelf niet downloaden.
 
Ik heb het boekje inmiddels gedouwnload en het is goed ik zet de vraag op opgelost
e de waele
 
Ik g dan maar een account aan maken dat kan toch verder geen kwaad of wel
e de waele
Dat hangt er vanaf... bij zoiets gebruik ik nooit mijn FB oid, altijd een nietszeggend hotmail adres. Mag dat niet... dan registreer ik me niet..
 
Ok ik heb wel eerst gekeken op internet wat voor iets het is wat er word gedaan Maar dat zegt natuurlijk niets dat weet ik ook wel
Wat moet ik anders zie je daar problemen in moet ik mijn account weer verwijderen??
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan