Hulp nodig ik kom er niet meer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
140
Hallo ik ben bezig met een webapplicatie zo moet hij er uit komen te zien:
Aanpasing.png

Ik heb het al geprobeerd met Canvas maar dat werkt gewoon niet want dan probeer ik er een screen shot van te maken en dan gaat het fout.
Iemand nog enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Wat er moet gebeuren:
De textboxen moeten live editbaar zijn.
De stukjes in het midden moeten klikbaar zijn en van kleur veranderen.
Hij moet omgezet kunnen worden naar PDF of JPG met 1 klik op de knop.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt.

Als er meer informatie nodig is zeg het maar dan type ik het volledig uit.
 
Ik zou al verder kunnen als iemand mij hier het antwoord op zou kunnen geven:

Een cirkel met segmenten.
1 cirkel 30 delen.
Alle 30 delen een eigen ID zodat je daar een kleur aan kan geven als er op geklikt word.
Is dit mogelijk met PHP HTML en CSS?
 
Gelijk welke canvaslibrary is aan te raden boven het zelf programmeren en uitzoeken; tenzij je het wil doen 'omdat het kan'. Pure html/css gebruiken is zware overkill en extreem onhandig, maar ook dat kan je doen 'omdat het kan'.

Als je problemen hebt om de inhoud van je canvas goed in een printview te krijgen, kan je misschien net voor je 'print' het canvas verbergen en op diezelfde plaats een 'normaal' image-element plaatsen met de inhoud van je canvas.
De inhoud van een canvas als afbeelding opvragen kan je met javascript en de toDataUrl() functie. Het is aan te raden om dan als mime-type voor png te gaan, aangezien dat het enige type is dat vanuit de standaard ondersteund dient te worden. Zie ook http://stackoverflow.com/questions/923885/capture-html-canvas-as-gif-jpg-png-pdf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan