Beinvloedt doorsturen van ene naar andere website zoekresultaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
362
Wat ik eveneens nou eens heel graag zou willen weten van deskundigen, en dit graag met een ja of nee is wanneer je een domein hebt gemaakt bij een bepaalde host (in dit geval pcextreme) en omdat je nog geen eigen website hebt gemaakt (omdat je het nog te ingewikkeld vindt) en je daarom daar laat doorsturen naar een voorlopig veel gemakkelijker gemaakte gratis website van een websitebouwer (in dit geval Weebly) of dit in het nadeel is van zoekresultaten (Google etc.) of niet.

Graag een ja of nee, want ik wordt helemaal gestoord van die onzekerheden.
 
ja, deze zoekresultaten zullen eeuwig je blijven beinvloeden.
Dus beter je site naar je dooie pagina verwijzen en wachten tot je voldoende kennis hebt, op iemand gevonden hebt :rolleyes: dat je je website kan bouwen
zet er gewoon alvast een <HTML> tag neer als index.html met <HEAD><TITLE>..</TITLE> en wat META tags als KEYWORDS en DESCRIPTION.
Dan vangt Google die alvast op.

NB. Gebruik nooit meer dan ZEVEN keywords!
 
Beste Domero, bedankt voor dit snelle antwoord. Maar ik begrijp het niet goed.
ja, deze zoekresultaten zullen eeuwig je blijven beinvloeden.
Wat zeg je hier nu precies? Dat doorlinken altijd minder goede zoekresultaten oplevert?
Dus beter je site naar je dooie pagina
Je bedoelt hier: de site www. (naam site).weebly.com doorverwijzen naar de nog niet in gebruik zijnde site www. (naam site).nl?
Helaas bij Weebly kan dit niet, tenzij je geld neertelt.
verwijzen en wachten tot je voldoende kennis hebt, op iemand gevonden hebt :rolleyes: dat je je website kan bouwen
Ja, daar loop ik dus al tegenaan en ben dus aan het zoeken want het blijkt dus toch inderdaad, wat ik al dacht, veel moeilijker.
zet er gewoon alvast een <HTML> tag neer als index.html met <HEAD><TITLE>..</TITLE> en wat META tags als KEYWORDS en DESCRIPTION.
Dan vangt Google die alvast op.
heb ik nog niet ens geprobeerd, want doe nog niets met www.(naam site).nl, laat staan dat ik weet hoe dat moet.

NB. Gebruik nooit meer dan ZEVEN keywords!
Hoe bedoel je? Is er ergens iets waar je die kunt invullen?
 
Laatst bewerkt:
Maak in kladblok een bestand ".htaccess"
Code:
ErrorDocument 404 /error302.php
Maak in kladblok een bestand "error302.php"
Code:
<?php
header('HTTP/1.1 302 Found');
header("Location: http://www.jewebsite.weebly.nl");
?>
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="UTF-8">
<title>jedomein</title>
</head>
<body>
</body>
</html>
- wijzig jewebsite in het subdoemin van weebly
- wijzig jedomein in de naam van je eigen domein (zonder www en zonder .nl)

Upload beide bestanden naar www van je eigen domein

*** aanvulling

@Domero
Zoekmachines besteden minder en minder aandacht aan Meta Keywords. Dit omdat deze meta veel werd misbruikt. Bots kregen het zo druk met het valideren van meta keywords dat ze nu vrijwel worden genegeerd. Het weglaten van deze Meta kan zelfs beter zijn omdat Google dan de woorden uit je content haalt. Ik ben het met je eens dat de tags title en description belangrijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor deze toevoeging, Bron.
Gelukkig gaat iemand mede naar aanleiding van dit topic en de andere in dit forum voor mij komende week een gewone website maken. www.(naam).nl. Dan behoort dit probleem tot het verleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan