site verwijderen uit Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

wfbroekhuis

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2014
Berichten
8
geacht Forum,
de volgende site wil ik verwijderen uit Google. maar hoe?

home.online.nl/~wbroekhuis/kunst.html

de reden hiervoor is dat deze site mijn huidige, nieuwe site, in de weg zit. de nieuwe site is bij een andere host ondergebracht. de url is ---domein---- www.wbroekhuis.com

bij voorbaat dank.
 
Wanneer je nog toegang hebt tot de oude website zou ik daar een redirect (HTTP 301) naar je huidige website via .htaccess op instellen. Dan wordt al het verkeer gewoon doorgestuurd en zal Google de pagina naar verloop van tijd ook uit de index halen
 
Dat je een andere host hebt betekent niet per definitie dat je geen toegang tot de oude meer hebt maar dat is nu dus opgelost ;)

Ik neem aan dat je die website toen via je abonnement bij Online hebt kunnen maken? Meestal is het zo dat wanneer je jouw abonnement stop zet, zij de diensten ook uitschakelen. Neem eens contact op met Online om na te vragen of zij jou toegang kunnen geven en zo niet zou je een verzoek tot verwijdering van de webruimte kunnen doen.

Het was immers onderdeel van jouw abonnement, dat je wellicht nu niet meer hebt, dus het lijkt mij dat jij ook bepaald wat er mee gebeurd. Zoek voor de zekerheid eventuele documenten op waar in staat dat jij eigenaar bent geweest.
 
Volgens mij heb jij wel enig recht van spreken omdat je rechten hebt op de inhoud van die webruimte.

Wat stelt Online zelf voor? Kun je de FTP-gegevens opvragen?
 
online zegt: ga naar home.online.nl en verwijder zelf de site. in principe is dit mogelijk omdat ik nog wel lid van hen ben als internet provider. ik ben echter kennelijk te dom om home.online te kunnen vinden.....................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan