Panda Cloud Cleaner Repair

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Ik heb pas geleden via een speciaal programma Panda Cloud van mijn pc verwijderd, maar als ik de PC opnieuw opstart dan kan ik nog steeds kiezen of ik Windows wil opstarten of Panda Cloud Cleaner Repair en dat is vervelend. Ik wil dat mijn PC in 1 keer opstart zonder ie keuze. Dus mijn vraag is hoe kan ik Panda Cloud Cleaner Repair verwijderen? er staan nog wel wat restanten van Panda in het register, maar ik weet niet zeker of ik die zomaar kan verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
ga naar start,daarna naar uitvoeren en type daar in msconfig en dan kom je in een scherm terecht en zoek je naar" computer opstarten", daar kan je dan het commando "Panda Cloud Cleaner Repair" verwijderen van je opstartschema ;)
 
ga naar start,daarna naar uitvoeren en type daar in msconfig en dan kom je in een scherm terecht en zoek je naar" computer opstarten", daar kan je dan het commando "Panda Cloud Cleaner Repair" verwijderen van je opstartschema ;)

Het is opgelost als volgt: Deze Computer>Eigenschappen>Geavanceerd>Opstart-en herstelinstellingen>Instellingen>Systeem starten> Bewerken>vervolgens heb ik Panda Cloud Cleaner Repair verwijderd.
 
Lol, had hij daar ook bij gestaan want daar staat hetzelfde.

Had ik wel naar gekeken, eerder al, maar kon daar niets vinden, maar dat komt misschien omdat ik XP gebruik. Heb nog weer gekeken en het staat onder Boot.ini.
 
Laatst bewerkt:
Het is opgelost als volgt: Deze Computer>Eigenschappen>Geavanceerd>Opstart-en herstelinstellingen>Instellingen>Systeem starten> Bewerken>vervolgens heb ik Panda Cloud Cleaner Repair verwijderd.

Kunt u nog eens uitleggen hoe dan precies, want ik ben al vele dagen bezig geweest dit irritante scherm weg te krijgen en nog steeds zonder succes. Ik kon niet ontdekken of u ook op Windows 7 zit. Het pad dat u beschrijft ziet er bij mij in elk geval iets anders uit, denk ik. Ik zie wel Panda Cloud Cleaner staan, maar er is niets te verwijderen. Als ik bij bewerken kijk zie ik 2 keer 'Temp', of 'Temp' en 'Tmp'.

En, Lange Pier, hoe vind ik boot.ini?
 
Sorry, lady42, zojuist zag ik dat u XP gebruikt. Ik zit nog steeds met dit vervelende Panda scherm.

En, Lange Pier, 'boot.ini' geldt dus voor XP, als ik het goed begrijp.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Lange Pier,

Waar ik de root zou kunnen vinden, weet ik helaas niet, en de link verwijst naar XP.

Ik heb dus zelf Windows 7 en durf geen dingen uit te voeren die gericht zijn op XP.
 
Die opties voor windows 7 staan er al, de TS heeft XP en je vraagt daar de oplossing voor, kijk in msconfig.
 
In 'msconfig' is echt niets te zien. Heb ik al eerder geprobeerd.

Wel zie ik bij Computer>Eigenschappen>Geavanceerde systeeminstellingen>Opstart- en herstelinstellingen 'Panda Cloud Cleaner Repair' staan. (bij Standaardbesturingssysteem).

'Lijst met besturingssystemen' staat aangevinkt. Misschien moet dat vinkje wel uit. (?)
 
Kan het vinkje dat ik noemde in mijn vorige bericht veilig uitgezet worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan