Bericht blijft in Postvak UIT hangen? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbosanac

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
293
Beste alle,

Ik heb een probleem omtrent Outlook 2013.

Mijn issue:
Wanneer ik een bericht verstuur naar iemand, maakt uit aan wie en naar hoeveel mensen.
Het berichtje blijft altijd in Postvak UIT [2] staan.

Hoe kan dit opgelost worden?
Windows 7
Office 2013 standard (met OUTLOOK)

Krijg ook foutmeldig: Taak .../.com - Verzenden...rapporteert fout (0x80040119) Het bericht kan niet worden opgeslagen in de IMAP-map Verzonden items van uw emailaccount, omdat Outlook offline isof omdat de emailserver geen toestemming geeft om items op slaan in de map verzonden items
 
Laatst bewerkt:
Krijg ook foutmeldig: Taak .../.com - Verzenden...rapporteert fout (0x80040119) Het bericht kan niet worden opgeslagen in de IMAP-map Verzonden items van uw emailaccount, omdat Outlook offline isof omdat de emailserver geen toestemming geeft om items op slaan in de map verzonden items

Maar versturen doet die wel, echter als je op de foutcode controleert. Dan kom je vaak uit of dat je .pst file beschadigd is of niet goed werkt?
Ik heb in de Appdata/local/Microsoft/Outlook de .pst file verwijderd als het goed is en Outlook 2013 opnieuw opgestart, maar helaas precies het zelfde probleem.
 
Is dit een pas ontstane fout of heeft het nooit goed gewerkt?
 
Je mailadres ontkoppelen en weer instellen? Of beter heel outlook opnieuw installeren?
Het zou kunnen helpen is misschien wel een beetje veel gedoe
 
Verbreek de verbinding met internet & verplaats deze e-mail naar de map Concepten. Van daaruit kun je de e-mail verwijderen & verbinding maken met internet.
Succes :wink:
 
Ik heb het opgelost, was heel het weekend bezig met het uitzoeken wat het probleem kon zijn.
Het is echt een van de meest domme oplossingen ooit en een dom iets in OUTLOOK zelf vindt ik persoonlijk.

Oplossing:
Bij instellingen staat:
Mappen:
- Pad van de hoofdmap (Bij mij stond dit op Postvak in)
En je moest daar ''Inbox'' inzetten, dit heeft bij mij het probleem verholpen echt een stom iets vindt ik.

Maar het kan altijd anders zijn bij andere gebruikers....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan