Nieuwe afspraak in Outlook 2010 automatisch maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie13

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2013
Berichten
6
Hallo,

Ik gebruik MS Outlook 2010 en het lukt me helaas niet om een afspraak, middels dubbelklik, automatisch gemaximaliseerd op het beeldscherm te krijgen. Ik heb het afsprakenvenster zelf gemaximaliseerd en daarna afgesloten (via 'X' of het lint Bestand). In beide gevallen wordt een nieuwe afspraak, na dubbelklik op een bepaald tijdstip, weer in de vorige grootte getoond. Nieuwe e-mail berichten worden wel gemaximaliseerd getoond, nadat ik deze gemaximaliseerd en afgesloten heb.
Bij een collega van mij werkt het wel. Hier hebben we het afsprakenvenster gemaximaliseerd, afgesloten en weer een nieuw afsprakenvenster geopend. Deze wordt nu wel gemaximaliseerd getoond.

Is ergens in Outlook een optie om te realiseren dat het afspraken venster altijd gemaximaliseerd wordt getoond?

Groetjes,
Ronald
 
Hallo Ronald.

Ik probeer je te helpen.

Is het mogelijk dat je helemaal bovenaan in je balk (van Outlook) gaat staan met je muis.

Dan de linkermuisknop ingedrukt houden. Pak hem beet en sleep hem dan helemaal naar boven in je beeldscherm. (Maar dan ook helemaal he)

Laat hem zodra deze boven is los. Verschil ?

Hetzelfde werken maar dan naar beneden slepen wordt hij weer een kleintje.

Ben eens benieuwd.
 
Hoi Manamana,

Dank je voor je reactie. Het verslepen helemaal naar boven in het beeldscherm werkte helaas ook niet.

Ik werd toen wel getriggerd dat Outlook in Veilige modus was opgestart (CTRL+Outlook). Hoe dit is kunnen gebeuren weet ik ook niet.

Na het afsluiten van Outlook en het opnieuw opstarten was het probleem verholpen. Outlook werd normaal gestart en het maximaliseren werd nu wel vastgehouden. Nogmaals dank voor je snelle reactie.

Groetjes,
Ronald
 
Kennelijk is dan dat opstarten in de veilige modus automatisch gebeurd na een X aantal seconden.

(bijvoorbeeld bij een (stroom) storing of verkeerd afgesloten o.i.d.)

Maar dat maakt niet uit. Het werkt weer zoals het moet.

Jij ook dank je wel. Hier hebben anderen ook wat aan met eventueel hetzelfde probleem.;) Graag gedaan. Groeten Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan