welk programma gebruiken voor fotos

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forum leden
Ik heb een vraagje over welk programma ik het beste kan gebruiken om met fotos te werken
Ik hoef de fotos niet te bewerken maar alleen maar in een bepaalde volgorde te zetten
En wat tekst tussen de fotos in te zetten Het gaat over fotos van autos
Weet iemand een goede methode om bv auto fotos van bv Autotrack te kopieren want hij kopieerd altijd de hele pagina terwijl ik alleen de auto maar wil hebben
Ik gebruik zelf win8.1 wie helpt mij opweg ?? Ik heb ook office 2007 op mijn laptop
e de waele
 
Hallo e de waele.

Bedoel je zoiets. Dit is maar een voorbeeld. En dan heb ik dit gedaan in Office 2007. En er een PDF van gemaakt.

Heb het speciaal voor jou even in mijn dropbox gezet. ;)

Klik Directe download

Ook leuk om te doen Klik
 
Laatst bewerkt:
Grapjas
Ja dat bedoel ik nu maar hoe heb je dit gedaan ?
Met powerp of iets anders en dan in PDF
eric
 
Hallo Eric. Je weet dat ik van grapjes houd en vergeten doe ik jou natuurlijk ook niet he. :p Nee, niets powerpoint of zo, gewoon in word.

Maar ik heb het volgende gedaan. Open een blanco document in word. Dan ga je naar die autosite toe en klik je op de foto. Bijvoorbeeld KUGA.

Dan komt deze groot in beeld. In ieder geval veel groter dan op de website. Nu doe je rechter muisknop en ga je kopieren.

Vervolgens naar het word document en plak je deze KUGA in het word document. Je ziet hem verschijnen die mooie bak.

Dan ga je met je cursor achter de foto staan en geeft een enter of shift enter. Daaronder vul je KUGA in.

Sla het document op en vergeet vooral geen naam te geven bijvoorbeeld:

Auto manamana

Zo kun je enkele leuke auto’s er op zetten. Je kunt ook opslaan als PDF document , maar geef het dan een andere naam, bijvoorbeeld:

auto manamana PDF. :d

Er zijn nog wel meer trucjes met bijvoorbeeld powerpoint en Excel enz enz.

Zo zou het moeten lukken. Succes.
 
Ok manamana
Ik ga het proberen dit gaat wel lukken denk ik bedankt voor uw snelle reactie
En wel tot de volgende keer Ik zal weer aan je denken je weet maar nooit
bedankt nog en ik zet de vraag op opgelost
e de waele
 
En weer graag gedaan en wellicht tot de volgende keer. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan