spotnet werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
303
geachte

ik gebruik heel lang spotnet en sinds ik een niewue laptop heb werkt hij ineens niet meer

ik krijg alleen een beginscherm waar je een gebruikersnaam moet invullen en een wachtwoord maar als ik dat doe zegt hij gebruikersnaam of wachtwoord fout terwel op de desktop ook niet wil

is er een storing bij spotnet

mvg mark
 
Wat je hier bedoeld kan ik geen chocola van maken:
terwel op de desktop ook niet wil

Als je de oude laptop nog hebt, kopieer dan de gegevens uit C:\ProgramData\Spotnet naar de zelfde map op de nieuwe laptop. Laat bestaande bestanden dan overschijven.
 
Laatst bewerkt:
Spotnet werkt volledig via Usenet. Als er een storing zou zijn ligt dat aan je usenet provider. Je moet de juiste gegevens (gebruikersnaam + wachtwoord) invullen die je van je usenet provider hebt gekregen.

Hier werkt het prima.
 
Ik denk idd. ook dat je ergens een fout maakt bij de invoer van je gebruikersnaam of je wachtwoord. Spotnet werkt ook hier prima.
Daarnaast zou het zo maar kunnen dat je de adresgegevens van je provider verkeerd hebt ingevoerd.
 
Als je de mogelijkheid hebt om te doen wat ik zei in #2 heb je al je instellingen ineens weer terug, inclusief je inlog gegevens, black list, white list en de hele rataplan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan