wie kan mij helpen met email probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem5247

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2014
Berichten
11
hallo wie kan mij helpen met het volgende probleem:

in outlook 2013 heb ik een email adres die doet het prima maar het probleem is dat in de map problemen met Synchronisatie na elke handeling of binnenkomende mail div mailtje komen over een logbestand(synchronisatiegegevens)wie weet de oplossing om dit te verhelpen.

bij voorbaat dank

willem
 
Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Ik heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.



Kan je misschien de tekst uit zo'n mailtje hier plaatsen, dat kan men dat beter beoordelen.
 
dit soort mailtjes komen in die map zie hieronder

15:23:15 Versie van synchronisatieproces 15.0.rup
15:23:15 Synchroniseren van postvak email adres verwijderd...
15:23:15 Lokale wijzigingen in de map Postvak IN synchroniseren
15:23:15 1 item(s) bijgewerkt in onlinemap
15:23:15 1 item(s) hebben de leesstatus van de onlinemap gewijzigd
15:23:15 Gereed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeer even het één ander te ontcijferen.
Er komen dus mails in een map en die map heet "problemen met synchronisatie" ?
Waar staat die map in Outlook want ik heb van mijn leven nooit zo'n map gezien eerlijk gezegd. Staat die tussen de andere mappen zoals Postvak In en dergelijke ?
 
nou ik heb dat ook nog nooit gezien tot ik office 2013 op mijn pc heb gezet ook de hoeveelheid aan mappen niet
de volgende mappen zitten erop : postvak in -- Drafts -- Sent -- Trasch -- Agenda -- concepten -- contactpersonen -- infected items -- logboek alleen deze pc --notities alleen deze pc --ongewenste mail --outbox -- postvak uit --PROBLEMEN MET SYNCHRONISATIE -- RRS Feeds alleen deze pc -- Spam -- Taken alleen deze pc - temporary folder --verwijderde items --verzonden items - zoek mappen....21 stuks.

nu is het probleem inmiddels opgelost na update van Windows komen er geen berichtjes meer maar hoe raak ik nu die mappen evt kwijt is daar een oplossing voor.

bedankt alvast

willem
 
a. Vervang je e-mail adres in posting #3 door ******@knpmail.nl
b. Lijkt op een IMAP account, waar je vanaf meerdere plekken op ingrijpt (zo een paar mogelijkheden: Outlook 2013, smartphone (android/iphone), webmail, ander mailprogramma op andere computer etc.
En dan zijn die meldingen te danken aan b.

EDIT: Ik zie dat je probleem ondertussen is opgelost.

Tijs.
 
Map kan je verwijderen door rechts te klikken en verwijderen te kiezen maar let op wat je verwijderd. Hier in Outlook onder Gmail staan er trouwens ook zo'n 16 :p
 
iedereen bedankt voor de info

het draait nu prima en laat het dan maar zo..

bedankt willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan