Game pc bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan1998

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2014
Hallo,
İk wil graag een pc bouwen. Mijn budget is 450euro wat ik wil gaan doen is gamen
League of legends en arma 2 dayz mod spelen. League of legends ben ik niet zo bang voor want mijn 4jarige laptop die kon het aan... Maar dayz minimaal low setting 30 fps zou heel fijn zijn verder heb ik niet veel verstand wel is mij verteld dat amd goedkoper is dus ik ook daadwerkelijk voor amd heb gekozen hier is een lijstje wat ik heb samen gesteld en een soort van confirm wil of het allemaal bij elkaar past en of het een goede pc zal worden voor mijn 2games.

AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed processor

MSI A78M-E45 moederbord

Club3D Radeon R9 270 '14 Series video kaart

Seagate ST1000DX001, 1TB
Harde schijf

Cooler Master N300 (KKN1, closed) behuizing

Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU 8GB intern geheugen

Antec VP350P 350watt voeding

İn totaal 445 euro hebben jullie iets beters of zeggen jullie het kan anders graag melden:))

MVG,

Ja hoor, dit moet prima in elkaar passen. Zowel LoL als de dayz mod moet je op hoge instellingen kunnen spelen.

Je moet overigens niet verwachten dat je de nieuwe Assasins Creed en een groot deel van de nog nieuw uit te komen spellen kan spelen, de systeemvereisten daarvoor zijn erg zwaar. Op een paar uitzonderingen na zal je eigenlijk alle games die er nu zijn wel kunnen spelen met dit systeem (minstens op low dus) ;)

Ja maar als ik bijvoorbeeld volgend maand nieuwe/betere video kaart of wat dan ook wil dan krijg ik geen problemen met mijn voeding toch?

Deze voeding is sterk genoeg voor de beoogde videokaart. Voor krachtigere videokaarten die meer energiehonger hebben is deze voeding inderdaad niet genoeg.

En mijn processor is quadcore volgensmij kan ik dan nog een stikje van 8gb ram er in pleuren? Sorry als dit dom overkomt ik heb niet veel verstand :)

Processor en werkgeheugen staan los van elkaar. Voorlopig is 8GB meer dan genoeg voor games, je zal eerder tegen de combinatie processor/videokaart aanlopen die tekort zal schieten voor games ;)

Heb je een tip welke video kaart de volgende keer kan halen voor een upgrade?

Dan zal je ook gelijk een processor-upgrade moeten doen, anders heeft het geen nut. En je kunt dat soort vragen beter stellen wanneer je de upgrade daadwerkelijk gaat doen, want de prijzen en hardware veranderen heel snel ;)

Processor en werkgeheugen staan los van elkaar. Voorlopig is 8GB meer dan genoeg voor games, je zal eerder tegen de combinatie processor/videokaart aanlopen die tekort zal schieten voor games ;)

Dan zal je ook gelijk een processor-upgrade moeten doen, anders heeft het geen nut. En je kunt dat soort vragen beter stellen wanneer je de upgrade daadwerkelijk gaat doen, want de prijzen en hardware veranderen heel snel ;)
ik ga deze onderdelen zo smel mogelijk bestellen dankjewel:)

Mvg

Oja nog 1 vraagje. Krijg ik een standaard koeling bij geleverd of moet ik die appart kopen

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar ik nu achter kom er zit geen dvd reader gevalletje bij. Welke raad je aan? sorry als ik domme vragen stel

Maakt niet zoveel uit, zelf zou ik gewoon de goedkoopste nemen.

Nog 1vraagje voor dat ik ga bestellen ik keek een paar reviews en veel zeggen dat de XFX r7 265 2gb beter is dan de Club3d radeon r9 270 videokaart is dat ook zo? De xfx is 50cent duurder.. İk weet nu niet of dat echt zo is welke zou jij kopen

Ik ga maandag een nieuwe pc bestellen en ik keek net een paar reviews en veel zeggen dat de XFX r7 265 2gb beter is dan de Club3d radeon r9 270 videokaart is dat ook zo? De xfx is 50cent duurder.. İk weet nu niet of dat echt zo is welke zou JIJ kopen?

Specs:
Processor: Amd athlon II x4 860k black
Ram: 8GB
Moederbord: MSI 78M-E45

Mvg

Hoi,

Ik zou gewoon bij de R9 270 blijven.
De verschillen tussen de kaarten zijn minimum.

Ik zie zelf bij reviews dat de R9 270 juist iets beter is.

En waar heb je die reviews gelezen? Het lijkt me sterk dat een r7 265 beter is dan een r9 270 en in welk opzicht zou die dan beter zijn?

sorry maar club3d is troep , ik zou voor spphire, asus, gigabyte enz gaan... anders xfx maar nooit club3d

Deze vraag is al beantwoord in je vorige topic. Natuurlijk is de 270 beter, anders had AMD het wel 275 oid genoemd ipv 265, anders zou alle logica weg zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan