Hallo
voor ons sportevenementen sturen wij duizenden mails naar de deelnemers met informatie. We ondervinden dat ontvangers met een Gmail, Hotmail of Yahoo account dikwijls onze mails niet ontvangen. Pas wanneer ze ons daarvan op de hoogte brengen (per mail) en we opnieuw onze mail sturen, ontvangen ze de mail wel.
Duidelijk dat onze eerste mail in de spamfolder terecht komt of niet door de spamfilter geraakt omdat ons afzendersadres niet gekend is.
Hoe kunnen we zoiets voorkomen ?
Dank voor de reacties.
voor ons sportevenementen sturen wij duizenden mails naar de deelnemers met informatie. We ondervinden dat ontvangers met een Gmail, Hotmail of Yahoo account dikwijls onze mails niet ontvangen. Pas wanneer ze ons daarvan op de hoogte brengen (per mail) en we opnieuw onze mail sturen, ontvangen ze de mail wel.
Duidelijk dat onze eerste mail in de spamfolder terecht komt of niet door de spamfilter geraakt omdat ons afzendersadres niet gekend is.
Hoe kunnen we zoiets voorkomen ?
Dank voor de reacties.