afspeellijst voor koor

Status
Niet open voor verdere reacties.

frephi

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2006
Berichten
38
Onze koordirigente werkt met iTunes op haar iPad om de muziekbegeleiding af te spelen van de songs die wij zingen. Ze maakt dan een afspeellijst voor de optredens, zodat ze alle nummers bij de hand heeft en op volgorde. Ze zit alleen met het probleem dat als een nummer is afgelopen iTunes automatisch doorgaat met het volgende nummer. Om dat te voorkomen moet ze steeds opletten dat ze de afspeellijst op tijd pauzeert. Wat zij graag wil is een afspeelprogramma voor op de iPad dat na afloop van een song automatisch pauzeert in plaats van automatisch het volgende nummer afspeelt. Weet iemand hier een oplossing voor? Met iTunes of een ander programma.
 
Niet echt een perfecte oplossing, maar misschien dat je er toch iets aan hebt. Maak een track met alleen stilte van bijv. 1 minuut en plaats deze steeds tussen de nummers. Dat zou je genoeg tijd moeten geven om op pauze te drukken. Even naar volgende nummer skippen en je kunt weer verder.
 
Aan zoiets had ik ook al gedacht, maar het gaat haar er vooral om dat ze er niet steeds aan moet denken naar die iPad te moeten lopen. Inmiddels ben ik er wel achter dat het met de VLC speler op een Windows PC kan, maar ik weet niet of het op een iPad kan. Ik heb geen ervaring met Mac OS en ook niet met iPad. Het werkt in ieder geval niet op een Android tablet, daar zijn de mogelijkheden voor de instellingen te beperkt.
 
Aan zoiets had ik ook al gedacht, maar het gaat haar er vooral om dat ze er niet steeds aan moet denken naar die iPad te moeten lopen. Inmiddels ben ik er wel achter dat het met de VLC speler op een Windows PC kan, maar ik weet niet of het op een iPad kan. Ik heb geen ervaring met Mac OS en ook niet met iPad. Het werkt in ieder geval niet op een Android tablet, daar zijn de mogelijkheden voor de instellingen te beperkt.
Eerst maar eens de feestdagen afwerken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan