Computer valt random uit tijdens Systeemclassificatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga afwachten tot morgen, met die pieps boeit het minste ;p kijken wat ze morgen zeggen bij de pc winkel, hoop dat dat het enige probleem is! Heb je misschien een tijdelijke oplossing waardoor ik nu csgo kan spelen ( counter strike Global offensive ) ?

Hoi,

Die heb ik niet maar zou eerst zelf de koelpasta vervangen en kijken hoe het dan gaat is mijn geld niet maar is wel het eerste verdiend;)

Zoooo, vanmiddag naar de pc winkel geweest hebben ze koelpasta vervangen en de cpu fan goed vast gezet, zeiden ze moet je ff testen, koel bleef de cpu u maar toen ik csgo ( counter strike Global offensive ) weer opstarte en de map joinde viel de pc weer uit terwijl de cpu maar 35 graden was, ik denk huh wtf hoe kan dit... Ik gaan zoeken of op zondag morgen dus pc winkels open hadden maar helaas.. Ik gezocht of vandaag nog pc winkels open hadden en na 20 min vond ik nog eentje, ik daar snel heen gereden, want hij had tot 7 uur open en het was half 6, dus wat bleek nu het probleem te zijn, niet de voeding, mobo, cpu, grafische kaart of wat dan ook, had de bios gewoon een update nodig -.- nieuwe kast erbij gekocht dus vandaar dat ik zo laat wat laat horen. Maar voor mensen die hetzelfde probleem hebben, krijgen, kijk op forums of de bios updaten helpt bij jou type moederbord!

Modag, ik wil jou hartelijk bedanken voor alles tips en hulp wat je me gaf!

En iedereen die dit nog leest voor oud en nieuw! Gelukkig nieuwjaar!!!

Noël

Laatst bewerkt:
Hoi,

Geen dank en zo zie je maar het blijven rare dingen die pc's;)

Helaas, te vroeg gelachen.... Ben nu aan het livestreamen met vrienden, en hij is sinds 12 uur al 6 keer uitgevallen, als ik alleen stream en niet game blijft de pc gewoon draaien, maar zodra ik CSGO ( Counter Strike Global Offensive ) speel of minecraft speel, dan valt die na 20min uit, pc kan voor de rest gewoon super lang draaien als ik alleen stream, zodra ik wil gamen dan houd die op! hoe de fack kan dat? Als ik FurMark laat lopen kan die half uurtje lopen en valt niet uit, als ik HeavyLoad laat lopen kan die ook een half uurtje lopen en valt niet uit, hoe kan dit????

Beste medeforum leden,

ik heb 1 week geleden een nieuwe gpu gekocht (gtx760)
maar nu heb ik een probleempje
als ik begin te gamen dan restart mijn pc uit het niks.
cpu en gpu worden niet te warm.
ik heb een 550 watt psu van power lc6550 niet echt een geweldig merk dus.
ik heb al een gpu and cpu stress test gedaan maar hij blijft dan gewoon aan.
ligt dit aan de psu of kan het wat anders zijn ?

Herstart als in een power-cycle (PC gaat echt fysiek uit en weer aan) of krijg je wel een afsluitscherm te zien van Windows?

Nee, krijg geen 'afsluit" scherm te zien, hij valt gewoon meteen uit en start weer opnieuw op...

Hoi,

Blijft stiekem weg niet veel over als toch de voeding denk ik zo ,ga er van uit dat alles nu bekeken en up to date is dan blijft er weinig over.
Als hij na die 20 minuten uit valt wat zijn dan de temperaturen?

Laatst bewerkt:
De temperaturen zijn gewoon allemaal netjes, cpu 40, en de rest rond de 30..
dus denk ook inderdaad dat niks anders over blijft dan de psu.

af en toe valt ook mijn muis ff uit, maar dat kan natuurlijk ook aan de muis zelf liggen, of het is dat die dan niet genoeg stroom krijgt,
en de pc is uitgevallen en opnieuw opstart, en ik kan kiezen tussen, windows normaal opstarten of een van de veilige modus.
kan ik me toetsenbord NIET gebruiken, dan is die namelijk nog niet geconnect. dus misschien dat het toch echt aan de voeding licht,
maar wil niet super veel geld uitgeven om iemand erheen te laten kijken, de meeste vragen zich hier in de buurt 20euro om alles te controlleren, als ik hier niet te weten kan komen wat ik precies nodig heb dan zit er niks anders op dan hem goed te laten testen/controlleren.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik zou toch nog eens een schone installatie doen en dan de moederbord driver van deze gebruiken en niet van driverbooster zelfde geldt voor de videokaart en dan nog de verschijnende utility van moederbord van de intel site.

Laatst bewerkt:
Heb ik al allemaal gedaan gister, heb nu net een nieuwe voeding gehaald, aangesloten maar er gebeurd niks, geen lampjes op t moederbord en er gebeurt niks als ik op de aan en uit knop duw, zelfs bij de oude voeding niet.... Wat kan ik nu doen?

Vergeet dit hierboven hehehe, had de stekker niet in het stopcontact, maar ze nieuwe voeding pakt die volgens mij niet ga nog even testen voor zekerheid

Laatst bewerkt:
Alles is opgelost! Nieuwe voeding werkt, pc valt niet meer uit! iedereen bedankt voor de hulp!

Hoi,
kijk dan ga jij fijn het nieuw jaar in met een goed werkend pc:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan