Jippie Tekenspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

TekenFan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2015
Berichten
2
Jippie Tekenspel

Misschien kennen mensen het nog wel, vroeger was er op jippii.nl een Nederlands tekenspelletje.
Bij dat tekenspelletje moesten spelers om de beurt een geheim woord tekenen en de andere spelers moesten dan het geheime woord raden.
Dat spelletje is helaas al een aantal jaren geleden offline gehaald.

Nu heb ik het Jippie Tekenspel gemaakt, het gebruikt ongeveer dezelfde client als van het oude spelletje en maakt gebruik van een nieuwe server.

De server draait 24/7 (mits er geen onverwachte fout optreedt in de server) en is nu klaar om getest te worden!

Site

Spelregels en wat meer informatie is te vinden op deze site.

Download

De download is te vinden op bovenstaande site maar kan ook direct gedownload worden hier.
Er is geen installatie benodigd mits u Java al geïnstalleerd heeft.

Wat te testen

Er moeten minstens twee mensen in een kamer zijn om een spel te kunnen starten.
Ik hoop dat er wat spelers online zullen komen en als ze het leuk vinden, terug zullen komen :thumb:

De bedoeling is dat alles werkt zoals het zou moeten werken en er geen onverwachte fouten optreden, als je die wel vindt hoor ik het graag.

boot.png
 
Laatst bewerkt:
Als ik de website open krijg ik de reclame van hostinger . Ook krijg ik als ik op download klik een IE gebruikers onderzoek en kan daar niet omheen!
 
Als ik de website open krijg ik de reclame van hostinger . Ook krijg ik als ik op download klik een IE gebruikers onderzoek en kan daar niet omheen!

Lastig! Ik heb zojuist de gehele website overgezet naar een nieuw domein zonder reclame.

Je kan deze site vinden op: http://www.teken.website/ (makkelijk te onthouden!)

Bedankt voor je reactie.
 
Laatst bewerkt:
oke ik krijg het nu wel voorelkaar

Ik heb nog wel een paar kliene tips
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog wel een paar kliene tips

Ik heb de link naar je site verwijderd; we zien liever dat de discussie hier op ons forum wordt gehouden, in plaats van dat 'ie naar een ander platform wordt verschoven :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan