Microsoft Outlook 2007: ruimtes tussen tekst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Outlookuser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2015
Berichten
1
Hallo,

Steeds wanneer ik een e-mail typ in Outlook 2007 ziet het er precies zo uit als het ontvangen zou moeten worden.
Helaas wanneer ik de mail na verzending open in Outlook.com (op mijn andere e-mailadres waar ik het naar toe heb gestuurd), staat er tussen de regels extra ruimtes en de enters worden ook bijna 2x zo groot. Regelafstand staat op enkel en punten staan ook op 0. Hoe los ik dit op? Op mijn iPhone wordt de mail wel normaal weergeven.

Alvast heel erg bedankt. Ik gebruik het zakelijk dus dit moet echt goed.
 
Heb je een html handtekening ? mogelijk zit daar het probleem.
 
Elke email client laat mails anders zien, dus hoe jij de mail opmaakt zegt weinig over hoe de ontvanger 'm ziet. Outlook is een webmail client, en die laat paragrafen altijd zien met witruimte onder de alinea. Dus als je in de mail een <Enter> typt, krijg je in een webmail client altijd extra witruimte te zien. Ook al heb je in Word of Outlook zelf dat niet ingesteld. Is niks aan te doen, behalve geen Enters te gebruiken waar ze niet nodig zijn. Of je eigen client op dezelfde manier instellen.

Uiteraard kun je het gebruik van Enters ook vermijden, en i.p. Regeleindes te gebruiken: <Shift>+<Enter>.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan