Kan geen email verzenden / ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
490
Sinds een paar dagen krijg ik steeds melding dat ik gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw moet invullen.

Werk met Outlook
Provider - UPC
Heb al op hun site gekeken maar staat niets over een storing.
Lees wel op Google dat andere er ook regelmatig last van hebben.
 
Hoi BEAT,

Je gebrand zou je email-adres kunnen zijn, en je wachtwoord kan een standaard wachtwoord zijn, zoals bijv. iemand die Kees heet en in 1984 is geboren, kan als standaard wachtwoord nemen Kees1984 of Kees84 of whatever.
Als zoiets niet werkt, kan je bijv. gaan naar MSN, en daar een andere mail maken. Is wat onhandig met vrienden, maar het is wel een optie.

MvG, Brent Meeusen
 
Hoi BEAT,

Je gebrand zou je email-adres kunnen zijn, en je wachtwoord kan een standaard wachtwoord zijn, zoals bijv. iemand die Kees heet en in 1984 is geboren, kan als standaard wachtwoord nemen Kees1984 of Kees84 of whatever.
Als zoiets niet werkt, kan je bijv. gaan naar MSN, en daar een andere mail maken. Is wat onhandig met vrienden, maar het is wel een optie.

MvG, Brent Meeusen

Ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord wel,dat moet ik steeds invullen.
maar kan geen verbinding krijgen met de UPC mailserver,dat is het probleem.
 
Verwijder het account eens helemaal in Outlook en voer het opnieuw op.
 
dow wat andre@home zegt.
ga naar de webmail en kijk of je naam en ww daar wel werken.
 
dow wat andre@home zegt.
ga naar de webmail en kijk of je naam en ww daar wel werken.

Denk toch dat het probleem het wachtwoord is krijg melding verkeerd wachtwoord ook bij inloggen webmail,en dat weet ik niet meer!
Hoe kan ik daar achter komen?
 
Verwijder het account eens helemaal in Outlook en voer het opnieuw op.

Op deze manier is het gelukt,alleen komen de email niet gelijk in de inbox maar moet ik op de knop verzenden/ontvangen klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan