Hoi allemaal,
Ik ben voor mezelf bezig met een soort klein kasboekje in excel en daarbij liep ik tegen het volgende probleem aan:
Al mijn bankafschriften worden per maand in een aparte sheet uitgedraaid. Vervolgens wijs ik daar een code aan toe, die dan in een overzicht moet komen.
Nu wil ik graag dat de bedragen, nadat ik de codes heb ingevoerd, automatisch in het overzicht worden geplaatst. Ik kan een hele lange if-formule maken, waarbij ik de cel op elke waarde laat controleren, maar is er ook een makkelijkere manier om dit te doen?
P.S. zie bijlage:Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx voor een concreet voorbeeld.
Groeten,
Radadam
Ik ben voor mezelf bezig met een soort klein kasboekje in excel en daarbij liep ik tegen het volgende probleem aan:
Al mijn bankafschriften worden per maand in een aparte sheet uitgedraaid. Vervolgens wijs ik daar een code aan toe, die dan in een overzicht moet komen.
Nu wil ik graag dat de bedragen, nadat ik de codes heb ingevoerd, automatisch in het overzicht worden geplaatst. Ik kan een hele lange if-formule maken, waarbij ik de cel op elke waarde laat controleren, maar is er ook een makkelijkere manier om dit te doen?
P.S. zie bijlage:Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx voor een concreet voorbeeld.
Groeten,
Radadam