Vraag waar ik niet uit kom

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbinkees

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2015
Berichten
2
Hoe zouden jullie deze vraag aanpakken.
Jullie hebben mij goed geholpen bij de vorige vraag.
het gaat over een computercursus, verder zou de vraag duidelijk moeten zijn, ik zou alleen niet weten hoe ik het aan moet pakken.

"per locatie per cursus het aantal deelnemers aan die cursus bepaald wordt. Toon tevens het daarbij behorende totale cursusbedrag daarvoor is ontvangen"

Alvast bedankt!
 
In de eerste plaats zou ik mezelf ernstig af gaan vragen of dit wel de juiste cursus voor jou is.

In de tweede plaats zou je alle info kunnen geven welke jij ook hebt, tenzij wij de info uit onze glazen bol moeten halen.

In de derde plaats zou je de code kunnen laten zien die je zelf al hebt geschreven en aan kunnen geven waar deze code mis gaat.

In de vierde plaats denk ik dat er hier niemand is die er de behoefte aan heeft om jouw cursus te gaan doen.

In de vijfde plaats denk ik dat er hier best mensen zijn die je willen helpen zodra ze inzien dat je zelf ook enige moeite doet.
 
In de eerste plaats zou ik mezelf ernstig af gaan vragen of dit wel de juiste cursus voor jou is.
Volgens mij is het de opdracht om voor een cursus uit te rekenen wat de omzet is. Niet of TS deze cursus wel moet volgen :).
Maar gezien de reactie van TS (niets namelijk) vermoed ik dat de vraag al wel zal zijn opgelost. Ofdat hij alsnog is gezakt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan