cd gaat niet in de cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjoustra

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2014
Berichten
34
De cd gaat niet in mijn cd speler van mijn gran scenic 2009. Hij wordt niet ' opgepikt', je moet m erin duwen als het ware, maar dan lukt het nog niet. En er zit niet nog een cd in...weet iemand wat ik kan doen?
 
Hallo

"weet iemand wat ik kan doen? "

Indien je handig genoeg bent ...

Een eerste logische stap zou zijn om deze zekering achteraan dit toestel te controleren (10A)

Indien deze in orde is (toestel krijgt voeding) --> misschien een vervuild c.d. detektiesysteem.

Peter
 
Ik heb het idee dat je speler in je auto geen zelf gebrande cd's aan kan.
Mijn mans auto (wat niet een recente was en die we nu niet meer hebben) had dat precies zo. Thuis speelde die cd gewoon af, in zijn auto dus niet.

Dus als het een zelf gebrande is, kan ik het mij voorstellen. Is het een originele dan is er iets anders mis.
 
dat zegt niets.

Is het een zelf gebrande cd? That's the question.

ZO nee, terug naar de garage waar je hem gekocht heb.
 
Hallo

"Auto gisteren opgehaald .... "

Garantie claimen ...

Peter
 
Dit staat los van de garantie indien het een zelf gebaprande cd is. Daarom de vraag of de cd zelf gebrand is. Zo ja, op een lagere snelheid branden, een ander merk cd proberen en kijken of het plus of min is wat de radio aankan. Probeer het ook eens met een originele. D.
 
"slot in" cd spelers nooit cd met geweld erin duwen.
Het autolaad systeem gaat hiermee kapot.
De cd moet er zelf door het apparaat ingetrokken worden.

p.s. nooit geen Renault kopen.
Wat een franse bras is dat, zeg
 
maar dat de cd er niet ingaat heeft toch niets te maken of het een kopie of origineel is? De cd wordt er idd niet ingetrokken, maar kan ik daar zelf wat aan te doen? (of toch maar naar de garage :-( )
 
Hallo

"maar dat de cd er niet ingaat heeft toch niets te maken of het een kopie of origineel is?

Uiteraard heeft dit niets hiermee te maken...

Toestel krijgt ofwel geen voedingsspanning , of het c.d. detectiesysteem is defekt...

Heb ik u reeds gemeld in antwoord n° 3 en 9.

Ik krijg de indruk dat je de antwoorden niet leest ....

Mits de auto blijkbaar gekocht is via een garage , heb je garantie , claim deze.

"maar kan ik daar zelf wat aan te doen?"

Toestel dient gedemonteerd te worden om het een en ander te controleren , speel op velilg , en niet aankomen indien je geen garantieverlies wilt hebben.

Dit toestel kost +/- 175 € 2e hands , wat toch pittig geprijsd is ...

Peter
 
maar dat de cd er niet ingaat heeft toch niets te maken of het een kopie of origineel is? De cd wordt er idd niet ingetrokken, maar kan ik daar zelf wat aan te doen? (of toch maar naar de garage :-( )

een cd welke gebrand is , is dunner, dus dat kan zeker wel meespelen. Daarom, de vraag of dit probleem ook met een originele cd is. Zo ja, dan terug gaan naar de garage.
 
Heb alles grondig gelezen hoor ;-) hoopte alleen dat er toch nog een andere oplossing was dan de technische problemen op te lossen. Afspraak met de garage is gemaakt! Thanx voor de info!
 
Hallo

Laat je ook weten wat er uiteindelijk gaande was ???

Grtz

Peter
 
Ben bij de garage geweest en hij doet het weer.....ze wisten het ook niet, radio ff eruit gehaald ,stekkertjes even weer wat geprutst en hij doet het weer.. Monteur had geen verklaring helaas.
 
Hallo

Bedankt voor de feedback ....

Ik vermoed een slecht kontakt , die opgelost os doot het in/uitpluggen v/d connectoren ....

Greetz

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan