Kiezen tussen 2 laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoomKikker

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2013
Hallo lezers,

Ik weet niet welke laptop ik moet kopen. Ik twijfel tussen deze en deze
Welke is het beste om te gamen ? Ik weet dat het geen game-laptops zijn en dat ik er niet veel van moet verwachten.
Die ene ASUS heeft turbo boost tot 3,1 GHz, maar ik weet niet precies wat het is en hoe je het moet gebruiken.

En ik zou ook graag degene kopen die het langste meegaat.
Wat is betere kwaliteit ASUS of HP ?

Laatst bewerkt:
dit is een hele mooie laptop voor "maar" 700,- ---> link
full hd resolutie en een gt 840m met een i7

beter dan de laptops die jij voorstelde je kan er ook best redelijk mee gamen.

deze asus kan ook nog heeft wel een iets mindere processor en geen hybride hdd wat de hp wel heeft ---> link Het is wel zo dat asus bekend staat als heel betrouwbaar merk.

Turbo boost wordt vanzelf ingeschakeld als je laptop dat nodig vind

Laatst bewerkt:
Je gaat met allebei niet kunnen gamen, want het is zo dat de asus een hele zwakke videokaart heeft en de hp een hele zwakke processor. Zou je toch tussen die twee moeten kiezen dan zou ik voor de asus gaan die zou namelijk bij gewone taken het snelst zijn.

De laptops hebben wel een hele hoge prijs voor die specs

Het CES is deze week en er zijn heel veel nieuwe laptop gepresenteerd misschien dat je daar beter op kan wachten.

Laatst bewerkt:
Ik wil er gewoon mee kunnen gamen zonder lag op low graphics als het moet.
Is deze goed >>>KLIK HIER<<<
Hij heeft de processor van de ASUS en de videokaart van HP.

het is handig om te weten welke games je wilt gaan spelen.
verder raad ik je aan om je laptop bij meerdere winkels te zoeken dan alleen bol.com

bol levert over het algemeen alleen huis tuin en keuken laptops voor de standaard gebruiker en dat ben jij niet met de game eis.
zoek naar een laptop met een Nvidia GT840M als videokaart daar zou je games nog net op low mee kunnen gamen
hier heb je een lijst met mogelijkheden
klikerdeklik

Ik wil er niet aan extreme gaming mee doen.
Graag zou ik er World of Warcraft, minecraft, GTA IV, FIFA 14, FIFA 15 op spelen.
Dat moet wel lukken met een Radeon R7 m260 denk ik.

Dat moet wel lukken op low, maar verwacht niet te veel. Het punt is alleen dat je voor hetzelfde geld een betere laptop kan krijgen in de Nederlandse winkels misschien dat je daar nog een azerty toetsenbord op kan doen of vragen of ze die er op willen doen voor je.

Hallo lezers,

Ik wil een snelle laptop kopen (ik hoef geen ssd) waarmee je kunt gamen op low graphics.

Is deze acer goed ?
>>>KLIK<<<

of is deze MSI beter ?
>>>KLIK<<<

Als iemand nog een betere ziet op een van deze sites of in een Belgische winkel dan mag je die ook zeggen.

De acer is beter geschikt voor het spelen van games van wegen de GTX850M videokaart die is krachtiger dan een GT840M

Hoi ,

Vraag me alleen af of je blij moet zijn met een Acer;)

Laatst bewerkt:
Ik wil ook dat hij lang meegaat en niet veel problemen zal krijgen.
Dan is de MSI misschien beter of niet ?

Laatst bewerkt:
MSI staat wel beter bekent om kwalitatief betere laptops te bouwen ja

@ BoomKikker,

Ben even zo vrij geweest om je vraag naar de laptop of aankoop sectie te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan