crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
252
Hallo,
Ik woon in Polen, en we hebben hier regelmatig stroomuitval doordat alle kabels nog bovengronds zijn en ook veel door bossen gaan. En dat levert dan vooral bij storm en stormachtige wind regelmatig gebroken kabels op. Zo ook gisteren, maar toen gebeurde het in 4 uur tijd 3 keer, waarbij de derde keer waarschijnlijk mijn desktop gecrasht is, want er is wel iets zeer vreemds gebeurd.
Na het opstarten werden mijn inloggegevens niet meer herkend. Ik heb daarna in de veilige modus opgestart en dat lukte wel. Tot mijn grote schrik zag ik dat de meeste van mijn geïnstalleerde programma´s verdwenen waren en ook outlook, office met Word en Excel, Adobe en nog veel andere. Alleen Norton stond er noch op evenals een paar documenten. Maar ook alle emails en adressen zijn weg. Gelukkig had ik een paar dagen geleden een backup gemaakt, zodat ik eigenlijk niets belangrijks mis. Maar heeft iemand een idee waarom zoiets kan gebeuren. Het enige probleem is dat ik niet weet hoe ik die Norton backup terug moet zetten,want ik zie geen bestandsnamen, alleen hexadecimale codes met cijfers en letters. Misschien kan iemand mij vertellen hoe ik dat eventueel zou moeten doen, maar het lijkt me het beste om morgen toch maar naar een computerzaak te gaan. Gelukkig stond mijn laptop niet aan, want anders misschien 2 crashes.
Groetjes Jan
 
Hallo, ja dus een probleem dat kan van alles zijn. Dit is koffie dik kijken. Stroomstoringen, bliksem dat zijn vaak problemen die zo even niet te tackelen zijn.

En die Norton daar kun je het beste even hier naar toe gaan. https://support.norton.com/sp/nl/nl/norton-security/current/info

Ik denk ook dat je beter naar een computer zaak kunt gaan. Gelijk na laten kijken. Hoe oud is je laptop. Vraag daar advies
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan