Usenet.nl en Sunnyusenet.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Ik heb een abonnement op Sunnyusenet.com
en op usenet.nl
Normaal gebruik ik spotnet voor Sunnyusenet.com
Maar Usenet.nl gebruikt haar eigen soft
Wat is het verschil !
DANK
 
Hallo Frank goedenavond. Het komt bij mij over als dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Klik ;)
 
Ik denk dat Frank vraagt wat het verschil is tussen de verschillende soorten download software. Ik weet niet welke software usenet.nl daarvoor adviseert maar Spotnet maakt voor het downloaden standaard gebruik van SABnzb. http://sabnzbd.org/

Net als dat er meerdere programma's zijn voor surfen op het internet zoals Firefox, Internet Explorer, Google Chrome en anderen, zijn er ook meerdere programma's voor het downloaden uit Usenet. Allen met hun eigen voor- en nadelen.

Sunnyusenet en Usenet.nl zijn providers die je toegang geven tot Usenet, en daar zijn er een heel aantal van, zoals manamana laat zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil zo efficient mogelijk zoeken naar Sixties stuff
Volgens mij filtert Spotnet veel.
Graag bekijk ik ook previeuws van Filmpjes
Enige tips ?
Behalve usenet en Torrents zijn er nog alternatieven ?
 
Ik denk niet dat de usenetproviders onderling verschillen wat betreft het aanbod, de servers worden dagelijks gesynchroniseerd onderling.
Hooguit dat je zit met de retentietijden.
Als je meent dat spotnet het een en ander uitfilterd kan je altijd nog zoeken op alternatieven zoals nzb sites.
 
Volgens mij filtert Spotnet veel.

Er wordt inderdaad veel gefilterd en dat is maar goed ook: spots van bekende trojan/virus posters worden automatisch uit Spotnet gefilterd.

Wil je toch alle spots kunnen zien, dan kan dat m.b.v. Spotnet Improver Local. Wanneer je de laatste versie van Spotnet Improver Local (2.0c) gebruikt kun je de "Dispose" functie van Spotnet uitschakelen. Na het uitschakelen worden alle nieuw aangemelde spots zichtbaar (incl. de trojan/virus spots). Je dient je database opnieuw aan te maken om alle eerder gefilterde spots te kunnen zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan