Men link wilt niet werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davevd

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2015
Berichten
8
Ik wil een link die van men homepage naar een ander deel van men website linkt..

De link is : Bekijk hier de 25 meest populaire artikelen


Ik wil dus op men homepage (www.site.nl) een link "Bekijk hier de 25 meest populaire artikelen" naar www.site.nl/populairste-artikelen/


Ik heb het al talloze manieren geprobeerd maar de link komt er maar niet op te staan...

Heeft iemand hier de correcte HTML code voor?


Mvg,
Dave
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij :)

Wat voor talloze manieren heb je al geprobeerd?

Deze?
HTML:
<a href="/populairste-artikelen/">Bekijk hier de 25 meest populaire artikelen</a>
Zo niet, dan vraag ik mij af wat je precies bedoelt ;)
 
Toevoeging :
als je het rode gedeelte ook nog in de regel opneemt, dan vliegt "een bezoeker" niet van je website af als hij de gelinkte pagina bezocht heeft en deze middels 'sluiten' afsluit. Zet je het target gedeelte er niet bij, dan is de bezoeker bij het sluiten van de pagina gelijk weg van je website (tenzij je dat natuurlijk beoogt.... ;) :D )

<a href="/populairste-artikelen/" target="_blank">Bekijk hier de 25 meest populaire artikelen</a>
 
Laatst bewerkt:
Was ik dus al 1.5u aan bezig om die link te laten werken :) Bedankt!

Nog een vraagje: De link werkt nu en staat in de horizontale center van men homepage, maar ik zou graag de letters iets groter maken.
Waar plaats ik dan de "font-size: 14px ??
 
Davevd, mij bekruipt het gevoel dat je de meest elementaire html codes niet echt kent? Misschien is het aan te bevelen eerst eens een boek o.i.d. door te akkeren waarin wat elementaire dingen worden besproken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan