outlook start niet mer op...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
642
Ik zit achter een laptop waar de outlook niet meer wil openen, wanneer bij het klikken op outlook komt er niks, het verschijnt geminimaliseerd, maar kan met klikken het venster niet openen. met het er op staan is het venster in het klein boven het geminimaliseerde venster ook niet zichtbaar.
nu heb ik al wille proberen de map waar de data staat: C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook willen copieeren naar een andere compuer met een andere gebruiker. maar wanneer ik daar de outlook open kom ik die data in de postvak in niet tegen. of ik heb de verkeerde bestanden gecopieerd!

Ik heb ook al eerder office herstellen gedaan, mmaar dit helpt ook al niks.
ook al office geheel verwijdert. en opnieuw geinsalleerd. Geen verbetering.

op een andere gebruiker op de zelfde computer werkt office wel. al staat hier geen account ingesteld...

Windows 8.1
office 2013
 
Laatst bewerkt:
Heeft het wel eerder gewerkt of ook niet. Ik las onlangs dit nog misschien ook doen doorklikken op die pagina. Klik een gebruikersaccount maken.
 
Het heeft altijd gewerkt!..

Het gaat om outlook van office. niet outlook.com

Wanneer er op de snelkoppeling (op bureaublad) wordt geklikt opent zich een venstertje van outlook. wanneer dit verdwijnt komt er normaal gesproken outlook. maar er komt niks. en staat alleen onderin geminimaliseerd.

Dan nog heb ik de bestanden willen oppakken en copieeren naar een andere pc. en daar 'in de zelfde map terug willen zetten.. maar bij openen van outlook op andere pc ziet het GEEN berichten in postvak IN!...
 
Ja het is iets met scan PST outlook gegevens bestanden herstellen. Veel leesvoer maar wellicht knapt het daarvan op. Klik

en dan kom je hierop uit. Klik

Volgens mij is het ook nog iets met 32 of 64 bits maar dat staat misschien wel ergens bij. Ik heb het niet verder gelezen. Hoop dat het lukt succes.

Er staat me iets bij van, dat je die maar 1 keer kunt gebruiken maar wel op drie ?? computers. Of??

http://www.seniorweb.nl/artikel/50725/kiezen-tussen-office-2013-en-office-365
 
Laatst bewerkt:
Nog een optie om te proberen:
Start Taakbeheer, rechtsklik in tabblad Toepassingen op de Outlook applicatie en kies voor Naar voorgrond.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan