Norton vs Windows standaard virus programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Is Norton 2015 een overbodige aankoop ?

Is AVG free een geod alternatief ?

Is Windows Defender aan te raden
 
defender is volledig af te raden
ik vind norton ok, is geen "zuigend" programma meer zoals vroeger.
avg free scoort matig
zie de AV-TEST
 
Avast free werd mij door een deskundige aangeraden als een v/d beste vrije.
 
er bestaat geen beste anti-virusscanner. er zijn welke enkele welke normaliter afgeraden worden, denk dan aan Norton, Mcafeem Security essentials, defender. persoonlijk gebruik ik avira,avg,kaspersky of nod32
 
er bestaat geen beste anti-virusscanner. er zijn welke enkele welke normaliter afgeraden worden, denk dan aan Norton, Mcafeem Security essentials, defender. persoonlijk gebruik ik avira,avg,kaspersky of nod32

norton afraden ????????
waarom ??
in een vorig tijdperk was dat idd zo, maar dit is sinds versie 2013 niet meer het geval.
zie de link in post 2
 
op oudere systemen is het zelfs zo ( volgens vakbladen ) dat norton de systemen sneller laat werken ....
 
Ik gebruik panda security free is dat een goeie?
 
Laatst bewerkt:
zeker niet slecht, maar constant krijg je toch nagscreens met aanbod om naar pro over te schakelen ?
 
zeker niet slecht, maar constant krijg je toch nagscreens met aanbod om naar pro over te schakelen ?

Ja, dat krijg ik wel heel vaak, maar ik stoor me er eerlijk gezegd niet aan. Zolang het maar men computer beschermt.
 
de grratische avira scoort nog iets beter volgens de av-test, en heeft die nagscreens niet ...
maar, ieder zijn keuze.
 
maar de gratis avira heeft geen mailscanner,daar avast free dit wel heeft, enfin ieder kiest zelf wat hij of zij het beste vindt .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan