Baf Anti Piracy Fedaration -Brein

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjanl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2015
Berichten
2
Ik heb 2 zonen die regelmatig onze Pcs gebruiken.

Ik weet dat ze Legaal spellen kopen op Steam, Uplay enz

Films en Muziek op Itunes

Maar hoe kan ik weten of ze ook illegaal downloaden ?

Aan mijn Telemeter heb ik niks want hun spelletjes kopen ze ook via legale download en die zijn soms vrij groot !

Hoe kan ik dit het verschil tussen legaal en illegaal onderscheiden.

Welke programmas mogen volgens BAF of BREIN niet op hun pc staan

Een vriend liet me weten dat er een programma bestaat om films online te bekijken via Youtube en Popcorntime

Mag Baf zomaar aan bellen een binnenkomen ??

Kortom hoe beveilig ik mijn Pc tegen Illegale download praktijken !

Kan Norton deze sites of programmas tegen houden

Vele dank
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Denk dat dit haast niet te voorkomen is als de zoons dit doen, maar wees niet te angstig dat brein of baf bij u binnen zal vallen dan kunnen ze denk ik wel weet niet hoeveel huishoudens er zijn in Nederland maar denk dat ze daar niet genoeg mankracht voor hebben . En zou op de eerlijkheid van de zoons vertrouwen als u dit niet wilt . en ja Popcorntime kan er gratis films gekeken worden en you tube ook al zal daar het aanbod van films minder zijn heb ik het idee.
 
Hoi,

Het zal wel gebeuren hardeschij zal het probleem niet zijn maar wel de boete maar zo te lezen handelde hij in de gedownloade films
 
Zonder nou de perfecte ouder uit te hangen maar wij hebben gewoon afspraken met onze zoon en dat gaat prima.

Verder lijkt het mij simpel, als hij even aangeeft welk spel/film hij betaald download weet je toch precies wat erop staat. Staat er een spel/film bij die je niet betaald hebt dan weet je genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik acht de kans zeer klein dat ze aan de deur komen. BREIN heeft vorig jaar aangegeven om niet achter individuele downloaders aan te gaan:

BREIN richt zich dus op de illegale winkels op het internet en niet op downloadende gebruikers. Dat beleid blijft onveranderd.

http://www.anti-piracy.nl/nieuws.php?id=322
http://radio.nl/790265/stichting-brein-gaat-niet-achter-downloaders-aan

De persoon in het artikel op hln.be riskeert een schadevergoeding te moeten betalen omdat hij schijnbaar kopieën van films heeft doorverkocht. Dat zijn de zaken waar ze achteraan gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan