Stippen door hele website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yarown

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Berichten
67
Hallo Helpmij,

Ik heb een website gemaakt voor een vriend van me en ik zie allemaal stippels door de hele site.
Ik heb geen idee of het de css is of een code van de index of iets. Misschien jullie??

Website Link : www.wired-craft.3eeweb.com

Ik wil even erbij zeggen dat dit een template is die van internet is gedownload. Aanpassingen maken en dingen toevoegen aan cmsen vind ik niet zo moeilijk maar zelf een website scripten gaat me wat te hoog.

Dingen toevoegen bv een header gaat nu ook niet omdat je de hele tijd die stippels er doorheen ziet.


Als jullie iets weten hoor ik het graag.


Mvg, Yarown
 
Laatst bewerkt:
Tip: Open de console in IE(F12) of installeer FireBug in FF. Hiermee kan je makkelijk je code inspecteren.

In je style.css staat een class genaamd .pattern, in die class staat een background-image genaamd /img/pattern.png. Als je die afbeelding uitschakelt zijn de stippen verdwenen.

Aan jou de eer welke oplossing je gaat gebruiken om de stippen te laten verdwijnen.


Alles voorkauwen is ook niet leuk/leerzaam. Mocht je er toch niet uitkomen dan geef maar een gil.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.

Mij was het niet opgevallen dat er een patern plaatje was. Haha.

Bedankt voor het vinden van de oplossing en deze zal ik zeker gebruiken.

Hartelijk dank westsidemg!
 
@danielpost

Laten wou ik eigenlijk ook doen, alleen kom ik in de problemen zodra ik een header wil neerzetten. Dan zie ik constant die stippeltjes door de header waardoor het er niet mooi uitziet.

Ik ga de oplossing van westsidemg gebruiken.

Beide hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan