BING niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Daar issie weer. Bing Balk, vermoedelijk met automatische update geïnstalleerd en nu wel zodanig dat hij nergens valt the verwijderen. Of toch?? Alles afgestruind, gegoogeld, maar nergens oplossing gevonden. Iemand ???
 
Hallo,

Daar ben ik weer.

Eerst een andere (als standaard) installeren en dan die vervelende bing verwijderen.

Of hier even lezen
 
Laatst bewerkt:
Echt nergens te vinden. Standaard browser is uiteraard Google. Andere worden nergens vermeld
 
De balk uitschakelen zou toch niet moeilijk mogen zijn, lijkt me:
Rechtsklikken op de titelbalk (dus boven de adresbalk) van Internet Explorer en daar de BING balk uitschakelen ?

Is natuurlijk wat anders dan verwijderen, maar misschien is dat goed genoeg voor je.

Tijs.
 
Ga via de moersleutel, rechtsboven naar instellingen, daar bij zoeken kan je de gewenste zoekmachine instellen bv.google ipv die vervelende bing.
 
Laatst bewerkt:
Standaard browser is uiteraard Google

Even voor de duidelijkheid. Je post staat in de Internet Explorer sectie en Google is geen browser. Bedoel je de browser Google Chrome of bedoel je de zoekmachine Google die default is?
 
Maar het staat in de IE sectie ;)
 
Ok, om de verwarring nog groter te maken: Google Chrome zal echt niet Bing als standaardzoekmachine instellen & zeker geen Bing-toolbar installeren!!!...
 
@TheKnight. Dat klopt, en ben ik met je eens. Moet jezelf doen. En het is pas dinsdag. :D
 
Dat betekent alleen maar dat in ieder geval de laatste maandag van de week alweer voorbij is :p
 
Ik verwacht eigenlijk dat google als startpagina is ingesteld en dat het wel degelijk over IE gaat.

Tijs.
 
Bing is toch de zoekmachine van MS, dus zou het om IE moeten gaan. Nagaan met welke update dat ding eh... bing is meegekomen en de desbetreffende update verwijderen is een optie.
MS en anderen ook, willen tegenwoordig (ook in het verleden trouwens) bepalen welke zoekmachine en andere software je moet gebruiken op je pc.
Ze zijn al vaak genoeg voor dit soort dingen door Europa op de vingers getikt en flinke boetes ervoor gekregen. :p
Met dank aan Neelie Kroes!
 
Laatst bewerkt:
Ok, Tijs, nee: Egkok bericht #4 Gisteren, 15:53, Google...

Manamana: Bedankt voor het melden van de datum, daardoor was ik net op tijd voor mijn serie Lost Girl! Reclame net afgelopen, later!... :)

Geef een man een vis, & hij eet een dag. Leer een man vissen, & hij heeft altijd te eten...
 
Ik vraag me bij die wijsheid altijd af waar hierin het voordeel voor de vis te ontdekken is...

Bing zal er geen antwoord op hebben :p
 
@TheKnight: er is nog een optie, en die geef ik veel kans (zie postings 1 t/m 4):
Google als standaardzoekmachine en geen andere geïnstalleerd. En dan praten we nog steeds over IE.

Dus wel de bing bar maar niet bing als zoekmachine.

Tijs.
 
Jij hebt het door ;)
 
Sorry ik bedoel natuurlijk: de standaard zoekmachine is google en die staat ook als enige vermeld in invoegtoepassingen beheren. De balk wordt niet als balk vermeld en is ook niet te verwijderen. met geen mogelijkheid.
 

Bijlagen

  • BING.jpg
    BING.jpg
    73,9 KB · Weergaven: 90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan