Xbox 360 kopen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenhoogerheide

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2014
Berichten
24
Ik kan een xbox 360 van iemand overkopen voor 100 euro met gta 5 en watchdogs.
Met 4 controllers.

(Ik was eerst van plan om alleen een draadloze xbox controller te kopen voor op mijn laptop wat al gauw 50euro kost)

Maar ik weet niet of dat het de 100euro waard is want, ik heb zelf een laptop (intel core i5 met nvidia gt 840m graphics die alle nieuwe games zoals watchdogs, battlefield 4 kan draaien op low graphics op 720p.

Het schijnt zelfs als je de graphics op low zet bij een laptop/pc dat je dan nog steeds betere graphics hebt dan op je xbox. Klopt dit?

Is het de aankoop waard?

Nog 1 klein vraagje.

Zal mijn laptop snel te oud worden voor games of de xbox 360.

Alvast bedankt voor het reageren. :)
 
Laatst bewerkt:
mwa lastige kwestie inderdaad;

ikzelf ben ook een voorstander van pc gamen. het klopt dat een krachtige pc beter is dan een console.
niet ***lig bedoeld;

maar je zult denk ik een dualcore i5je hebben (ik gok op een 4210u), en de 840 is maar een instap kaart. ik denk dat hoewel de laptop de games aankan, ook over 2 jaar nog wel, de xbox in dit geval toch beter voor jou is.
 
mwa lastige kwestie inderdaad;

ikzelf ben ook een voorstander van pc gamen. het klopt dat een krachtige pc beter is dan een console.
niet ***lig bedoeld;

maar je zult denk ik een dualcore i5je hebben (ik gok op een 4210u), en de 840 is maar een instap kaart. ik denk dat hoewel de laptop de games aankan, ook over 2 jaar nog wel, de xbox in dit geval toch beter voor jou is.

Oke, ik was 1 ding nog vergeten te zeggen.
het is wel een nvidia 2gb kaart.
Of maakt dat niet veel uit?
ik heb trouwens een voorgevoel dat de xbox volgend jaar niet meer ondersteund word.
Ik had ergens gelezen dat de xbox 360 gesupoord word tot 2016.
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik was 1 ding nog vergeten te zeggen.
het is wel een nvidia 2gb kaart.
Of maakt dat niet veel uit?
ik heb trouwens een voorgevoel dat de xbox volgend jaar niet meer ondersteund word.
Ik had ergens gelezen dat de xbox 360 gesupoord word tot 2016.


die 2gb maakt niks uit, geheugen zegt bijna niets over de prestaties van een kaart.
welke support zou je nog willen dan? je games blijven gewoon werken.
 
die 2gb maakt niks uit, geheugen zegt bijna niets over de prestaties van een kaart.
welke support zou je nog willen dan? je games blijven gewoon werken.

De games blijven natuurlijk ook nog draaien op mijn laptop. En als ik eerlijk moet zijn vind ik de graphics zelfs mooier op me laptop dan op de xbox van me vriend.

maar ik zoek eigenlijk echt goeie redenen om over te stappen naar de xbox, want je moet een xbox live account erbij kopen.
 
dit voelt wel als het toppunt van tijdverspilling;

je komt hier iets vragen, waar ik antwoord op geef;

en dan zeg je doodleuk na wat doorvragen;

naja ik doe er lekker niks mee want ik vind de xbox geen mooi beeld geven (er vanuit gaand dat die kennis dezelfde xbox heeft op een fatsoenlijke tv).


dus als je mening al vast staat, vraag het dan niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een bedrade Xbox controller voor de pc, die kost zo'n € 35,- de games download ik via bepaalde sites ;) dus super graphics en gamen als op een Xbox, je kunt zelfs de laptop op een tv aansluiten.
 
succes met je super grafics op n budget i5 en ditto gpu
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat bedoel ik :)

TS gat echt meer lol van die xbox hebben dan ultra low op die laptop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je dan console koopt doe dan een PS3 kan je altijd (gratis) online en dezelfde games controller vindt ik fijner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan